Bilmem hiç duydunuz mu ama sürekli dipten boyanan saçın boyaya alıştığı ve boyanmadığında boya istediği için döküldüğü söylenir. Siz buna inanıyor musunuz?



Sürekli boyanmasını sağlıklı bulmuyorum. Saçın kimyası bozluluyor. Yılda 1 defa yeterli bence. Ve kendi renginize yakın renkleri tercih edin.
Gereksiz birşey. Sac degil de sahibi alışıyor bence
Dökülür mü bilmiyorum ama sürekli boyamak gerektiğinden saç boyamayı kendim açımdan doğru bulmuyorum ve düşünmüyorum
İnanmıyorum eğer öyle bir şey varsa da bende olmadı ben mi sorunluyum yoksa
Cevap
3Cevap
İlk defa saçımı boyattığıma pişman oldum benim de boyayınca saçım dökülmeye başlıyor
Ben de onun mantığını anlayamadım gerçekten
Alışmış kudurmuştan beterdir diyorum😊
Ne alaka ben kuaförüm hiç öyle bisey duymadim
Abi baştan beri boyamayın
Kimyasal bağımlılık yaptıra bilir
Ne bu sarışın hastalığı ya iğrenç bı sac
Doğal değilseniz abartmayin sarisinligi
Hiç bir şey
Gereksiz
Maalesef doğru.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar