Kış geldi kapıya iyi güzelde peki ya saçlar , soğuklara karşı tedbirin nedir?

Kış geldi kapıya iyi güzelde peki ya saçlar , soğuklara karşı tedbirin nedir?

Bere takarak :D
Cevap
6Cevap
Korumam soğuk saçlar için iyidir özellikle saç derisi için sıcaktan korumalı soğuktan deiill
Saç kremi kullanarak
Evde bakım yağları kullanıyorum, saç maskeleri ve keratin bakımı da işe yarayan yollar.. Keyifli geceler..
Soğuğa çıkmayarak 😄 bakım yağlarını sürer ne gerekiyorsa yaparım canım saçlarım.
Saç bakımımı yaparım, o yeterli.
Dışarı cikmayarak
Korumam ki. Kar yağmur ne varsa yiyorlar
testtürlü olduğum için sıcacık kafam :D
Bere takarak kolluyorum
Edameda ya sormam lazım 😂
Arıyorum, bulamıyorum 😂
Kapalıyım soğuktab korunuyor neyse ki
Pek korumam
Korumam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar