Kadın gözü ile baķınca kel ya da saçları seyrelmiş erkekler çok mu dezavantajlı sayılır?

Kel değilim seyrek saçlı da sayılmam ama seyrek saça da çok yaklaştım diyebilirim. Erkekler için elbette korkunç bir şey zaten kadınlar gibi makyaj yapamıyorsun kadınlar gibi çeşit çeşit ya da dekolte dikkat çekici giyim kusam olanağına sahip değilsin sadece gömlek pantolon ya da tişört pantolon başka alternatif yok. Pahalı da olsa marka da olsa en nihayetinde pantolon yani. Geriye kalan en önemli değiştirebilir ve dikkat çekebilir estetik organ saç kalıyor. O da kötü olunca moraller çok bozuluyor. Ancak şu da bir gerçek ki erkeklerin saçının dökülmesi normal bir durum olarak karşılanıyor. Dünyanın neresine giderseniz gidin kel erkekler görebilirsiniz. Yani göze çok anormal gelmiyor. İşte böyle karışık bir durum merak ediyorum kadınlar ne düşünüyor.

Kadın gözü ile baķınca kel ya da saçları seyrelmiş erkekler çok mu dezavantajlı sayılır?
Cevapla