Saçlarım 5 senedir hiç uzamıyor. Ne yapsam faydalı olur?

Merhebalar bana yardim edin. Ben Türkmenistanliyim yazim konusunda yalniş olursa özür dilerim. Benim saçlarim kivircik o yüzden hep benimle okulda dalga geçiyorlardi. Bende hem isili ütüde ütüliyordum. Sonra bigün kendim kendime fön çekdim o günden son 5 sene geçdi ama hala saçlarim uzamiyor. Ne olur bana yardim edin çok zor durumdayim
Saçlarım 5 senedir hiç uzamıyor. Ne yapsam faydalı olur?
Cevapla