İyi olmadığınız zaman dilimlerinde, saçlarınızda değişikliğe gider misiniz?

#gadasından sevgilerle 🙃
#gadası

#gadası

Bunlar boş işler... Kitap okunmalı seyahat edilmeli hatta sadaka verilmeli daha zor durumda olan insanların dertlerine deva olunmalı. Ki ruha ve maneviyata kalıcı doyuma erişilmeli.
Bi kaç yıl önce öyle yapıyordum, moralim çok bozuk olduğunda saçımı kesiyordum.
Yani saçlarımla oynayasım gelir ama her zaman dokunamıyoruz
Cevap
1Cevap
Hayır gitmem ya zannetmiyorum saçlarımda çok böyle değişiklik yapmayı sevmiyorum
hayır saçlarım genelde uzun ve öyle seviyorum
Hayır saçlarıma dokunmaya cesaret edemiyorum belki perçem kestiririm ama onun dışında değişmeye cesaret edemiyorum
Görüntümü beğenmezsem daha kötü olurum o yüzden hiç dokunmam saçlarıma
Hiç saçlarıma yansıtmadım bu durumu daha çok günlük yaşayışım etkilenir.
Evet kestirir ve hafiflerim
Geçen gün yaptığım eylem kadınların genel ruh hali bu.
Kesebilirim bir ara sari yaptim yandi artik dokunmammm
hayır yapmıyorum öyle bir şey
Saçıma sonradan pişman olacağım işlem yapmam
Evet hemen keserim ve boyarım
Hayır gitmem
Evet
ara sıra oluyo
Ewwwttttt
Fazla yorma saçlarını
Gitmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?