Saçlarınıza yapacağınız en iyi yatırım aslında daha saçınız çıkmadan önce yaptıklarınızdır.
Sağlıklı beslenme
Spor yapmak
Düzenli ve en az 8 saat uyku
Kimyasal ürünlerden uzak durmak
İstikrarlı ürünler kullanımı
Organik ürünler tercih etmek
Bunları yaptıktan sonra saçınıza yaptırdığınız boya, balyaj, perma vb. İşlemlere göre düzenli ve istikrarlı bakım yapmanız gerekir. Bir de şekillendirme durumu var. En iyi şekillendirici bile maalesef saçınıza sandığınızdan çok daha büyük zararlar verir. Özellikle saç spreyi ve jöle kullanımı hem baş derisini tahriş eder, gözenekleri kapatır hem de saç tellerine yapışarak havadaki tüm tozu ve kiri saçınızda toplar. Tüm bunlara baktığınızda saçınıza yapacağınız en büyük yatırım neleri yapmadığınızdır.
Taşınmak. Normalde düz olan saçlarım ergen dönemde dalgalı ve kıvırcık olmaya başladı, sonra tekrar düz oldu, taşındım yine dalgalı kıvırcık oldu. Yani dışarıda çok olunca iklim şartlarıyla beraber saç şekil değiştirdi. Saç dalgalı kıvırcıkken nasıl ki düz olsun düzgün dursun derdine girebiliyorsanız, dümdüz olunca da biraz hareket ve o eski halini arıyorsunuz. Başka bir şey söylemem gerekirse de yine ergen dönemde kıvırcık saçlara özel krem kullanmıştım. Süreç biraz onunla da başladı.
aslında hem şampuanın iyi olacak hem de iyi bir saç maskesi alacaksın. Arada bir de keratin bakımı iyidir. Benim sarı ombre oldugu için örneğin arada bakıma gidiyorum. Sarı bakım istiyor biraz maalesefki. . Hani bakıma gitmekten kaçmak adına bir ara kızıl yaptım 1 sene kadar kullandım. Saçım daha çok yandı :D sonra tekrar sarıya döndüm ama 1 senede anca döndüm ufak ufak.
Etkili bir şampuan etkili bir saç kremi ve süper saç kremi kullanmak her zaman en iyi seçim olacaktır bence güzel bir şampuan saçlara hem güzel temizler hem yıpratmaz hem de onarır saç kremi yine aynı şekilde daha kolay şekil alması için en büyük yardımcılardan bir tanesidir süper saç kremi aynı şekilde yine mükemmel yumuşatır
Bilmiyorum çok fazla saçımın harika olduğundan emin değilim. Ama sağlıksızda değil bunda en iyi seçimimin dp’nin çörek otlu şampuanını kullanmam olduğunu düşünüyorum. Çünkü içinde hem B7 hem keratin var tek tek uğraşmak yerine direk bu şekilde bakım yapıyorum saçına başkada bir şey kullanmıyorum. Saçım çok düz olduğun için.
Genetik olarak saçlarım çok yumuşak ve düz, ekstra bakım olarak sadece güzel bir saç maskesi kullanıyorum ve elimden geldiğince ısıya maruz bırakmamaya çalışıyorum
Parami Olaplex ürünlerine yatiriyorum. Nem ve Protein dengesini korumaya calisiyorum. Haftada 2 kere arindirici sampuan kullaniyorum. Bunlarin toplami benim icin.
Keratin bakımı aşırı iyi geliyor saçlara birde gratisin kendi markası olan bi saç kremi var yuvarlak pembe bi kapta keratin den sonra duşta onu kullanınca yanmış saçlarım yumuşacık oldu ve çok uzadı 🥰
Pantenin çok etkili bir yağı var. Ben onu aldım kullandım, sonuç çok güzel. İsmi pantene yağ terapisi. Argan yağlı. Saçın hiç karışmıyo, kolayca taranıyo saçı parlak gösteriyo
Bence en iyi yatırım ısı kullanmamak. İyi bi şampuan, saç bakım kremi ve arada bir saç bakım yağı kullanılıyorum ama ısı kullanmamak en önemlisi diye düşünüyorum.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Vitamin ve sprey alıyorum dökülmemesi için yinede dökülüyor
Saçlarınıza yapacağınız en iyi yatırım aslında daha saçınız çıkmadan önce yaptıklarınızdır.
Bunları yaptıktan sonra saçınıza yaptırdığınız boya, balyaj, perma vb. İşlemlere göre düzenli ve istikrarlı bakım yapmanız gerekir. Bir de şekillendirme durumu var. En iyi şekillendirici bile maalesef saçınıza sandığınızdan çok daha büyük zararlar verir. Özellikle saç spreyi ve jöle kullanımı hem baş derisini tahriş eder, gözenekleri kapatır hem de saç tellerine yapışarak havadaki tüm tozu ve kiri saçınızda toplar. Tüm bunlara baktığınızda saçınıza yapacağınız en büyük yatırım neleri yapmadığınızdır.
Saçlarınıza yapacağınız en büyük yatırımdır.