Bak benim de boyayasım var ve mavi istiyorum. Neden acaba? 😃


Marjinal saç rengi denince ilk akla mavi geliyor. Bence yeşil tonları ve mor da güzel. Ben yeşil, mor, mavi hepsini denedim mesela ama ilk yeşili. Tabii tamamen boyamadım da.
Cevap
16Cevap
Çünkü çok güzel boyalarımı sipariş verdim bu hafta mavi olacağım bende jskdjdj
Gece mavisi *-*
Ay harika bir renk 👌🏼
Mavi saçta güzel duruyo ama böyle koyu mavi olursa.
Pembe çok çocuksu olduğu için maviyi seçiyoruz bence benim aklıma renkli saç deyince pembe mavi falan geliyor sjsjs😂
Gerçekten bu doğru. Kaç yaşında kadınlar bile mavi yapıyor hakikaten yakışıyor bazılarına 😃
Hoş bir renk😋
Şirinleri çok sevdiklerim için galiba bilmiyorum hahah
Galiba 😄
Olsun ya değişiklik olur insana.
Tabii ki değişiklik iyidir
Sen de yaptır iyi gelir
Evet evet ihtiyacım var kesinlikle
Bas bas boyaları saçlaraaa
Bidaha mı gelicen dünyayaa
Tey tey tey
Mavi renk genelde herkese uyan renktir, yani çoğu kişi de sever, dolayısıyla boyatmakta zor gelmez diye düşünüyorummm
Bende ilerde mavi düşünüyorum.
Ama gece mavisi💙
Ben yapmıştım iyi bir kuaförde yaptırmanı öneririm benim kuaför saçımı bok etti çünkü sadece güneşte belli oluyordu
Benim arkadaşımın ki de öyle oldu yani güzel durdu ama yakına gelmedikçe siyahtan farkı yoktu
Marjinal dursun istersen lacivert de çok güzel duruyor mavinin 50 tonunu denedim galiba 😂
Gece mavisi iyidir yine jsjs
Benim hoşuma gidiyor uzun süre mavi takıldım da çok akıyordu sinir oldum siyaha döndüm yine saçım biraz kendine gelsin kumral yapıcam bu ay
Mavi özgürlüğün rengidir arkadaşım. Duygularına neşesine gem vuramayan kişilerin tercihi diye düşünüyorum.
Koyu saçın yanlarına atılan mavi çizgiler hoş duruyor.
Komple mavi ye değil de saçların uç kısımlarını falan mavi yapıyorlar. Gayet güzel oluyor.
Hoş duruyor çünkü.. Mavi rengi aralara atmıştım bir dönem.. Gayet güzel duruyor.. Keyifli günler..
Bilmem çok güzel bir renk bende boyadım şu an açık mavi
Bide çoğu kız kendine yakıştığını düşünüyor aman yarabbi
Güzel soru düşünüp göz önüne getirince haklısın neden acaba 🤔
Mavi koyu renk olduğu için yakışması daha yüksek tercih nedeni budur diye düşünüyorum
kızıl Mavi veya pembe saçlı kızları çok çekici buluyorum çok hoşuma gidiyor
tümden boyalı da olsa röfleli de olsa
Mavi en sıcak renktir.
Severiz maviyi dksj
Sevilmeli :)
Aralarına mavi attırma fikri benim de aklımda var
Çok güzel durur bence yaptır 💙
Yaptırırım bakalım ❤️
demekki en çok mavi yakışıyor
herhalde kime baksam kafası mavi dkdj
hafta snu çok fazla gördüm hatta bi çok erkek bile gördüm
Doğal olmayan renk olarak zaten mavi, mor ya da yeşil var. En güzel duran da mavi bence.
Koyu mavi saçta cidden hoş duruyor ondan olabilir.
Ben kızıl istiyorum :D
Koyu tonlar güzel
Asil duruyoor 💕
Aynen mavi yapasım geldi rengi güzel.
Pembe daha iyi gider sana 😀
Çünkü farklı ve hoş duruyor fazla çılgınn :D
Daha ucuz demek ki xD
Daha degisik duruyor tarzim olmasa da
En göze batan renk olduğu için olabilir.
Maviye hayatta boyatmam
Hoş duruyor çünkü
daha hoş
Sana çok yakışır
Yakışır sana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?