Saçlarım çok dökülüyor. Saçımın üst tepesinde özellikle çok boşluklar var ve göze batıyor. Doktor erkek tipi saç dökülmen yok dedi. Ne yapacağım?

Saclarim kıvırcık ve dalgalı. Fakat çok cabuk yaglaniyor ve çok cabuk dökülüyor. Sacimi taramaya korkuyorum 1 kg sac tarafın üstüne geliyor sanki :( 10 yaşından beri 9 yildir gitmediğim cildiye kalmadı ilaç verdiler , iğne verdiler hic biri ise yaramadı. Kansızlık var bende ama oda geçmedi. Sıkıntı olan su ki saçımı açık bıraktığım da özellikle ya da bir model yapmak istediğimde arkam sanki " KEL " yani boşluk çok fazla var hep dökülmüş ne yapacağım ben?
Saçlarım çok dökülüyor. Saçımın üst tepesinde özellikle çok boşluklar var ve göze batıyor. Doktor erkek tipi saç dökülmen yok dedi. Ne yapacağım?
Cevapla