Saçıma köpük sürdüğüm günün akşamı yıkamazsam ertesi günü sanki günlerdir yıkamıyormuş gibi kirli hissediyorum, normal mi bu?

Eğer duştan çıkınca saçıma krem ve yağ dışında hiç bir şey sürmemişsem 4-5 günde yıkanmasam kendimi (saçımı) kirli hissetmiyorum. Ama köpük kullandığım zaman 1-2 gün yıkanmasam sanki günlerdir yıkanmıyormuş gibi hem kirli hissediyorum hem de kaşınıyor. Bu normal mi? Neden böyle oluyor?
Saçıma köpük sürdüğüm günün akşamı yıkamazsam ertesi günü sanki günlerdir yıkamıyormuş gibi kirli hissediyorum, normal mi bu?
Cevapla