Saçlarım çok çabuk yağlanıyor ve düzleştirdikten sonra kokuyor, ne kullanmalıyım?

Saçlarım kıvırcık ve kısa, ayrıca çok çabuk yağlanıyor ve banyodan sonra kabarmasın diye kuruduğu gibi düzleştiriyorum fakat kıvırcık olduğundan dolayı altı yedi kez en yüksek ısıda üstünden geçmek zorunda kalıyorum. düzleştirince de iğrenç kokuyor, üzerinden bu kadar fazla geçtiğim için mi yoksa çabuk yağlandığı için mi bir fikrim yok. herhangi bir saç bakım kremi veya bakım yağı kullanmıyorum lâkin tavsiye eden olursa kullanabilirim.
Saçlarım çok çabuk yağlanıyor ve düzleştirdikten sonra kokuyor, ne kullanmalıyım?
Cevapla