Selam canım, Saçlar tamamen kuruyken tarandığında elektriklenme olabiliyor. Islaken de istediğin şekilde bir görünüm veremiyorsun. Benim tercihim saçlarım hafif nemliyken durulama gerektirmeyen saç bakım kremi ile elimle ufak dokunuşlar yaparak daha sonra taramak.
Bence bunun daha iyi olduğunu düşünüyorum. Diğer insanları bilmem ama ben bu yöntemi uyguluyorum her zaman. Bu yüzden de saçlarımın sağlıklı bir şekilde olduğunu söyleyebilirim. Herhangi bir elektriklenme, kabarma ve yıpranma olmuyor saçlarımda.
Ya bu konu hakkında çok tartışıyorlar ama kıvırcık saçlı bir insan olarak ben saçlarımı islakken tanıyorum çünkü kuru kent aradığım zaman saçlarımdaki Kıvırcıklar bozuluyor yani bence bu durum insanın saç tipine göre değişiyor
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Hafif nemli saçlarıma Elidor bakım yağı uyguluyorum ve tarıyorum. Bence gayet sağlıklı.
Sac ve saç derisi ıslakken tararsaniz daha fazla sac kopuyormus bu yüzden aslında saçı yıkarken taramanin daha iyi olduğunu söyleyenler var Kısacası iyice kurutup sonra tara bacım 😉
Ben önce havluyla fazla ıslaklığını alıyorum sonra da tarıyorum. Zaten fönle kışın bazı günler hariç hiç kurutmam.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Önce havlu ile kurula sonra biraz tara şekil verme amaçlı aralarından su çıkar zaten sonra birdaha kurula birdaha tara birdaha kurula en son tara bu şekilde kuruyana ve şekil verene kadar devam ediyorum ben genelde gerçi pek şekil almıyor saçım ama