Arkadaşlar tepem bu halde doktora gittim ilaç kullandım doğal yağlardan karışım kullandım içerisinde Zeytinyağ badem yağı Hindistan cevizi yağ sarımsak yağı hint yağ yılan yağı çörekotu yağı zeytin yağı Jojoba yağı hepsini karıştırıp 2 ay kullandım banamısın demedi yardım edin (yaşım 19 😢)
Saçlarımın tepesi bu halde, doktora gittim ilaç kullandım ne yaptıysam olmadı. Ne önerirsiniz?
- Öncelikle kadın doğum doktoruna git sana hormon tedavisi uygulayabilir. - Sonra yapacağın şey hayatını düzenlemek. Her türlü sinir stres huzursuzluktan uzak durman lazım. Huzurlu olman lazım hormonlarının düzelmesi için. - Sonra her gün mutlaka bir avuç badem fındık ve ceviz yemen lazım, her sabah 7 zeytin 1 incir yemen lazım. - sarımsaklı o yağlardan sık sık saç derine sürmeye devam et. -Çok sağlıklı beslenmen lazım ve d vitamini b12 vitamini de al. Güneşe çık ara sıra