Saçlarımın tepesi bu halde, doktora gittim ilaç kullandım ne yaptıysam olmadı. Ne önerirsiniz?

Arkadaşlar tepem bu halde doktora gittim ilaç kullandım doğal yağlardan karışım kullandım içerisinde Zeytinyağ badem yağı Hindistan cevizi yağ sarımsak yağı hint yağ yılan yağı çörekotu yağı zeytin yağı Jojoba yağı hepsini karıştırıp 2 ay kullandım banamısın demedi yardım edin (yaşım 19 😢)
Saçlarımın tepesi bu halde, doktora gittim ilaç kullandım ne yaptıysam olmadı. Ne önerirsiniz?
Saçlarımın tepesi bu halde, doktora gittim ilaç kullandım ne yaptıysam olmadı. Ne önerirsiniz?
Cevapla