Kulağımın yanındaki saçları jiletle aldıktan sonra daha kötü çıktı bunun için çözüm olarak ne önerirsiniz?

Ben bi kaç ay önce kulağımın Yanındaki saçları jiletle aldım sonra çok kötü çıkmaya başladı bunun için çözümü olan var mı acil...

2. seferde bantla aldım ama oda hepsini almadı sonra kararma yaptı daha kötü oldu sizce ne yapmalıyım

Kulağımın yanındaki saçları jiletle aldıktan sonra daha kötü çıktı bunun için çözüm olarak ne önerirsiniz?
Cevapla