Ben bi kaç ay önce kulağımın Yanındaki saçları jiletle aldım sonra çok kötü çıkmaya başladı bunun için çözümü olan var mı acil...
2. seferde bantla aldım ama oda hepsini almadı sonra kararma yaptı daha kötü oldu sizce ne yapmalıyım
Ben bi kaç ay önce kulağımın Yanındaki saçları jiletle aldım sonra çok kötü çıkmaya başladı bunun için çözümü olan var mı acil...
2. seferde bantla aldım ama oda hepsini almadı sonra kararma yaptı daha kötü oldu sizce ne yapmalıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Kuaföre gidebilirsin, bir daha jiletle ilgili bir şeyler yapmamaya özen göster.
Keşke öyle yapmasaydin yakmayı dene
Hiç dokunma gelir
Zamanla geçer.
Uzat