Sevgilim kuaför erkek diye gidemezsin diyor. Çok mu yüz verdim?

Saçlarıma keratin bakım yaptırmak istiyorum. Açık renk kullanıyorum diye çok yıpranmış görünüyor. Daha önce gittiğim kuaförden çok memnun kalmıştım, yine ona gitmek istiyorum ama kuaför erkek diye sevgilim başka kuaför bul diyor. Buna hakkı var mı? Erkekler neden her şeye karışabileceklerini sanıyor? Bunun üzerine ben ne yapmalıyım?
Sevgilim kuaför erkek diye gidemezsin diyor. Çok mu yüz verdim?
Sevgilim kuaför erkek diye gidemezsin diyor. Çok mu yüz verdim?
Cevapla