Keratin bakım, saçları kısa sürede uzatıp, saçların canlı ve parlak gözükmesini sağlıyor. Tabii zararları da yok değil.
Siz yaptırdınız mı peki? Zararları nelerdir?
Siz yaptırdınız mı peki? Zararları nelerdir?


Evet yaptırdım. Saçımdaki boyayı akıttı. İlk 2 hafta saçlarım çok güzeldi. 2 hafta sonra uygun şampuanı ve kremi kullandığım halde saçlarımda dökülme oldu. Pek memnun kalmadım açıkçası. Saçları yanmış kişilere daha uygun diye düşünüyorum.
Hadi be, kötü bir deneyim olmuş öyleyse.
Uslanmaz biri olduğum için liquid keratin setini alıp denemeyi düşünüyorum. En kötü kazıtırım saçları. :)
Sakın deneme o zaman riske girme🙄
Hayır, yaptırmadım. Şu an için yaptırmayı düşünmüyorum da ama ileride belki yaptırabilirim.
Şimdi yaptır
İleride belli ölürsün filan zamanın yetmez😄
Orada görüşürüz
Ben hatırlatırım sana
Gerçi belki aynı mekana düşmeyiz ama😄😂
Ya düşmezsek
Kader mi
Razı. Gelmek mi
Neler diyor senin dilin Ayfer
Pardon klavyen
Ama.
Neden
Öyle
Diyorsun
Ki 🙄😕 dur daha çok sinir edeyim
Neee
Yapamazsınnn
Kıyamazsınn😕🙄😂😄😄😄
Yapma etme
Ben yaptım sen etme 😂🙄😁😂🙈
Tamam bir daha
Olacak
😂😂😂😂😂 . d
Çekici çağır
Yıllardır kurtulamadn
Şimdi mi
Kurtulacaksın
Demek benden sıkıldın
Vay beeeee.
Beni de götür
Lütfeeeen😁🙈🙄
Ya da Allah'ım beni de al
Sen götürme
Ben kendim gelirim
🤔 mi acaba
Keratinle meratinle benim ne işim olur 😅 hiç uğraşamam
Şaşırmadık😄
Beni iyi tanıyorsun demek ki😂😂😂
Yoo sen kimsiniz🙂😄
Cevap
1Cevap
Yaptırmadım da üzerinde keratin yazan ürünler kullandım
Faydasını gördün mü peki?
Sanırım hayir
Ben de görmedim şahsen daha önce denediğim ürünler oldu😄
Hayit yaptırmadım. Yaptırıp memnun kalan arkadaşlarım da yok değil. Ben daha çok keratin ve argan yağı içeren saç serumları kullanıyorum.
Onlar etki etmiyor gibi öyle çok ama
Yaptırdım bi ay fönsüz maşasız kullandım çok güzeldi sonra hacimsiz yapışık gibi oldu ama yarın yine yaptırcam çünkü ombre yaptırdım kuru şu an
Uslanmadım diyorsun yani😆😄
Kurudu ya çıt çıt kırılıyor ancak kreatin toparlar dedi
Kim dedi
Hüseyin 🤣
Hüseyin kimm😄😆
Benim kuaför 😀sarı saçlarımdan sorumlu
Hüseyin Bey diyeceksin😆
Bir defa yaptırdım dökülen saçlarımı görseydin keşke yaptırmasaydın derdin daha da yaptırmam zaten. Anlık güzel o keratin bakımı
Genel olarak memnun kalan yok zaten
Yaptırmadım ama yaptırmayı düşünüyorum zararları neler ki?😯
Zararları neler değil ki?😄
Saçı döküyormuş
Diyorlar ama bilemiyorum denemek gerek
Yok artık
O zaman insanlar neden yaptırıyor 😏😯
Saç dökülünce yaptıracak bir şey kalmaz kafads 😂
İnsanlar çıldırmış
Boşver biz yapmayalım
Timim 😂
Yine mi timim
🙂🙂🙄 ha
Evet 🤣
İvit değil miydi o
Yooo
Eveeet
Yaptırdım ama saç tellerimde aşırı incelme oldu birdaha yaptırmam
Önermiyorsun yani
🙄?
Yani ilk bir ay çok hoşuna gider begenirsin saçlarını ama etkisi gidince daha kötü oluyor gibi geldi bana
Sürekli uygularım diyorsan yaptır ama bir defa yaptırırım sonra kalır diyorsan önermem
Yok ya🙄
Ben tercih etmem
Boşver yaptırma o zaman ben pişman oldum açıkçası
Son pişmanlık neye yarar
Her şeyin bedeli var
Olmadı yar🙄😂
Aynen😂
Ya🙄😂
Bir kere yaptımıştım 1 hafta güzeldi saçlarım sonra eski haline dönmüştü kuaför 3 ay kalıcı olur demişti tamamen yalan 😏
Bakımına göre değişir ya
ben yaptım, gerçekten çok güzeldi 1 sene önce yaptırdım saçlarım yumuşadı düzleşti tekrardan yaptırıcam tavsiye ederim
İlk defa memnun kalan biri
Düşünmüyorum ama
Yok ya gereksiz geliyor bana
Dusundum ama saçları duzlestiriyor diyorlar saçımın dalgalarını seviyorum bir de tabi kimyasal cok kullanma taraftari degilim.
Ne güzel🙄 en iyisi zaten
Sık sık yaptırırım.
Saçın zarar görmüyor mu?
Hayır aksine çok memnunum.🌸
Genelde herkes şikayetçi bu işlemden
Gerek yok
Ama neden niçin😄
Yaptırmadim
Bu gidişle yaptırırsın
Ne alaka 🙄
Bilmem
Senden beklerim
😂😂 . s
Gaza gelirsen yaparsın
Belki de 🙄
Tamam getireyim bir ara
Hatırlat
😂😂 yaparsn aslansn kaplansn ahaha
Aynen 🙄
Yok ya yapamazsın
Bence de yapamam 😂😂😂
Bence yaparsın yaaa
Yok yok yapamam 😂
Yap kıız
Yapıyım mi
Yap desem yapmazsın
Doğrudur
Yapma desem yaparsın ama
İnatçı
O da doğru 😂
Neden böylesin
Karakterim böyle napim
🙄 asıl olan bize oluyor
Ne alaka.
Zorsun🙄🙂🤔
Öyleyimdir
Birazcık
Çok bence
Hayır biraz
Bence çok
Bence hiç
Belki de 🤔🤔.
Offf
Pufff
Ne oldu 😆
Sen oflayinca benim de puflayasim geldi 😂😂😂
Her zamanki halim
Biliyorum 😂
Neyi
Nasıl
Nedeen
Her zaman ki halin olduğunu
Ki bitişik
Sanane bundan
Ne demek bana ne
Aşk olsun
Kalbimi kırıyorsun😆😄
Sanane işte 🙄
Üzüldüm🧐
Üzülme ya 😥
Tamam hadi gidelim
Gidek bakalım
Bay bay
Düşünüyorum
Çok mu yıpranmış veya soluk saçların?
Yoo iyiler fena degiller ben iyi hissetmek icin kendimi mutlu hissetmek icin yapiyorum.. trsetturden kimseye gorunmuyor zaten
Biraz uzarsa boya+keratin dusunuyorum
Zararları çok diyorlar ama ondan sordum
Ewet oylemis belki sadece boya yaptrrm biraz arastraymda biraz zaman var zaten
Boyamak da saçı döküyor aslında her türlü kimyasal zarar zaten 😄😂
Ohoo napalm ya arada degisiklik lazm😂
Bence o değişiklikler bazen kafamızı taşlara vurma isteği de uyandırabiliyor keşke yapmasaydım deyip😄
Yoo daha onceden yaptm pisman olmadm yine yapcam😂
Dur yapmaaa
Nolduki😂
Pişman olacaksn
Hem de çok
Sadece boyatrm galiba keratinden bende korkuyorum zaten sac tellerim ince😄
Boyatma🙈😂😁
Tovbeee😂
Ne tövbesi😂😁🙈
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?