AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
115Cevap
gerek yok sabah kalkınca yüzümüzü yıkıyoruz o bakım yetiyo bize
Çoğu erkeğin çalışma şartları zaten yeterince temiz değildir. Bu durum hayatın geneline yansır. Yoksa herkes ister güzel görünmek
Şebeke suyu ilen duş sonrası eyüp sabri tuncer limon kolonyası bakım işi bizde ... 😎
Bakımlı erkek oluyor evet ama, fazlası garip olur diye düşünüyorum.
Kendine saygısı olan erkek, kadın fark etmez salmaz bakımını yapar.
alışkın değiler hem ne yapabilirler dis firclama yüz yıkama dışında yapsalar iyice tip olup çıkarlar
Atadan gelen kültür ya da dışarıdan alınan önyargı top, dönek gibi iğrenç kelimelere Maruz kalmama çabası
Evet acınası
Doğallık her zaman iyidir ama gerektiğince bakımını yapıcaksın aşırı olmadan
Erkeğine göre degisir kadınlarin da yapmayani var ihtiyaç duymuyorlar bence
Erkekler her haliyle güzel ve çekici oldukları için bence 😉😎
Katılıyorum. Aynı hassasiyetin erkekler tarafından da gösterilmesi gerekiyor.
Zaten yaptığımız yeter abartmanın manası yok seven böyle sevsin
Çünkü bakım yapan erkeğe toplum farklı gözle bakıyor ve bu toplum baskısı kaldırılacak gibi değil.
Temiz ama doğalız.. Olduğumuzdan farklı görünmeyi tercih etmiyoruz..
Maske , yüz temizleme ürünleri kremler yüz ağda bantları her gün sakal düzeltme şampuanın da özel bu arada 😂
Neden her erkeği bir tutuyorsun ki kendine bakmayan bakımsız kadın kadar kendine bakan erkek de var sadece siz denk gelmemişsiniz şahsiyet meselesidir bu cinsiyet değil.
@kalphanim Aklı basında cevaplardan bırı tebrık ederım seni
Sözüm ona bakımı makyaj ve kozmetik olarak görüyorsa insanlar yanılıyor. Spor da bi bakımdır. Güzel konuşmak için egzersiz de bir bakımdır. Ahlak da bi bakımdır.
Tabi fiziğe düştüğümüz için sadece onları görüyoruz. Oje ruj rimel ağır koku vs.
Yoo ben ilkokul dan beri duş almadan evden çıkmam mesela, kendim dahil ter kokumu duyan olmamıştır. Ten koluma hasta kızlarda gördüm ve şu an hamdolsun 5 vakit abdestte alıyorum. Temizlik en önemli bakımdır ;)
Bakımdan kasıt nedir? Bir kadın hanfendi gibi bir bakımı erkekten bekliyorsanız sıkıntı. Yok eğer bir beyefendi modeli istiyorsanız tamam. Çoğu hemcinsimde gördüğüm şey görüntü tamam da yanında duramıyorsun. Kadın bunu naapsın diye düşünüyor insan.
Erkeklerin genel bir gamsızlığı var bu konuda belki bundandır
Basit kadınlar fiziksel özellikleriyle var olma kaygısı taşırlar. Erkekler ekonomik ve sosyal yönden var olma kaygısı taşırlar. Toplumun ve sistemin dayatması budur.
Selam,
Şükür ki biz doğuştan yakışıklıyız 😛😂😂
Ki buna rağmen daha bakımlı duruyorlar. Belki de işin sırrı odur. Hiç bir şey yapmamakta
Kendine bakan erkek de var bakmayan da var, bu kız erkek meselesi değil çünkü bakımsız kadın da erkek de var
Haklisin ama. Kismen. Orana vurursak bayanlat cok daha bakimli
Çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır lafı boşuna yok. Kadın dediğin bakımlı olacak yoksa ya çirkin olur ya pasaklı
buna 2 farklı açıdan bakabiliriz:
1. canlılar aleminde erkek her zaman albenilidir, dolayısıyla insanlarda da bakıma gerek kalmaz
2. erkek düzdür
Bu geleneğimizde olan saçma sapan bir şey. Kadın erkeğine bakımlı olur, erkek ne olursa olsun kadın yine bakmak zorunda gibi çocukken bilinç altına aşılanmış iğrenç bişey.
Evet ya gerçekten mesela benim dikkatimi ilk tırnaklar ve dişler çeker eğer onlar temiz değilse, zaten gerisini düşünmek bile istemiyorum. Erkek veya kadın bakımın cinsiyeti olmaz.
yani her erkek öyle değil ben mesela çok dikkat ederim ama etmeyeni daha çok dkakdjaj aslında çok yakışıklı görünmeye dikkat ediyoruz ama bakımlılığa ne engel oluyor hiç bilmiyorum dkskdkssk
Kadında 7 nefis var biride güzel olmak erkekte ise 1 nefis var sadece kadına ilgi duyar ancak her erkek için geçerli değil bu kimisi rahat olmayı sever kimide dağınak olmayı tercih eder
Ben bazen kadınlardan çok bakım yaptığımı düşünüyorum
Yoo erkekler kızlardan daha çok bakımlı saçları sakalları ağda falan kızlar 1 ayda bir yaparken onlar hafta da 1 yapar
Her kız bakımlı değil her erkekde bakımsız değil bakım yapmayan çok kızda var aynı zamanda çok bakımlı olan erkeklerde var
Erkekler de bakımlı yeri geldiğinde kişiye göre karşısında ki bakımlıysa altında kalmak istemez ama değilse zaten mecbur hissedercesine boşverir.
Evet biraz üşengeçler 😂. Kesinlikle bir erkeğin de saçları yumuşak olmalı ve guzel kokmalı.
Yo bakımlı erkeklerde gördüm bildiğin maske yaptıran ve yüzüne ağda yaptıran kişiler biliyorum
Neye göre bakımsız doğallık her zamam iyidir temiz olmak şartıyla
Bu durum kadınlar için çok mu önemli?
Ayrıca ne yapalım mesela oje falan sürüp makyaj mı yapalım?
Çünkü kadınlar hep aman eşim beni beğensin aman kocam başkasına bakmasın diye diye bakım delisi olurlar
Bakımdan kastınız ne mesela saç sakal bakımı yaparım vücut temizliği yaparım? Kıl aldırma bacak göğüs o olaylara hiç girmedim.
Bakımsız kadınlar toplum gözünde nasıl bakılıyorsa benim için bakımsız kendini salmış erkekte aynıdır
Bakımlı ve ya bakımsız erkek diyede birşey var ve bunlardan bazıları da üşengeç
Toplumsal baskı ve cinsiyet rolleri diyorum ve susuyorum.
Üşengeçlikte olabilir ama daha çok gereksiz görüyorlar bence
Aynen👍
🤣🤣🤣 Hayır değiller ama gerek yok bakıma saçlar kısa fön çek çık yeter makyaj ile zaten işimiz yok
Merhba. Erkekler de bakım yapsın herkese yakışıyor istanbuldan sevgiler❤
Bazı erkekler bakım yapmayı kadınlık gibi gördüğü için
Üşengeç değil kendi doğal güzelliğine güveniyor erkekler kralll
Bazı erkekler hayatın koşuşturmasına takılıp vakit ayıramıyor
Çünkü makyaj yapmıyoruz ama sizin yaptığınız diğer bakımları bizde yapıyoruz
Spor salonunda kadın görememek gibi sonra diyet bilmm ne pff
Öyle ya da böyle kadınlara beğenilmek ve yaranmak zor
Yapıyoruz Niçin Yapmıyormuşuz Fondeten mi Surelim ya da Eyeliner :d
bir erkek olarak bir kadından daha çok bakım yaptığımı düşünüyorum her erkek farklıdır
Ne alakası var ben çoğu kızdan ve ablamdan daha çok bakım yapıyorum
Biz. Cünkü sizden Daha Güzeliz ve Doğallımız sizin 1 kilo makyajınıza bedel😅😂😂
Çünkü biz kadınlar bazı bilinçli kadınlar kendimiz için bakım yapıyoruz kendimizi sevdiğimiz için değerli olduğumuz için. Erkekler hiç birine sahip olmadığı için gerek duymuyor.
Markete giderken bile saçımı yıkayıp fön cekip cikarim. Bizimkiler de bunla alay eder 🤣
Erkekler pek kendine özen gostermiuor diye düşünüyorum
Sizin bakımdan anlayışınız makyaj galiba napalum bizde oturum götümüzü başımızı mı boyayalım