Annem 1kg. bittim sabunu almış 2.3gün önce, yanında bittim saç kremi vermişler.çocuklarına torunlarına dağıttı, sabunla yıkıyınca kazık gibi oldu elimi saça sokunca çıkaramıyorsun, işte kremle az yumuşar gibi oluyor, şu an deneme aşamasındayım, saç dibinde kaşıntı yaptı biraz, şampuana devam gibi gibi
aslında en sağlıklısı sabun hem uzamasına destek oluyor hemde daha az kimyasal içeriyor biraz açarken saçı zor oluyor sertleştiriyor diye kimse tercih etmiyor ama ona da çok kısa bir çözüm var hem sağlıklı uzamasını sağlıyor hem mantar kaşıntı saç diblerinde ne varsa iyi geliyor elma sirkesi yarım çay bardağını suyla karıştır son olarak onu dökünüp çıkılcak duştan
Eskiden şampuan yokmuş eskilerden gelen bir alışkanlık günümüze kadar devam ediyor. Ben sabun sevmem saçları da çok sertleştirir. Zorla köpürür sanki temiz olmadık hissi verir. Ben dalin kullanıyorum yaklaşık 30 senedir 🙈 çok memnunum
Bugün annem ile bu konuda konusuyorduk. Sabun ile saçlarını yıkamaya başladığını ve saç dökülmesinin bittiğini söyledi ve şampuan ile değil sabun ile saçlarımı yıkamami tavsiye etti. Bende sabun ile saçlarımı yıkamayı deneyeceğim.
Şampuan benim saçımı döküyor ve o kadar temizlemiyor. Ama katkısız doğal zeytinyağlı sabunlar kullandığım için hem daha gürleşti saçlarım hem saç kuruluğunu VS de önlüyor
Ben katkısız ve daha sağlıklı diye kullanmıştım bir kere tek yıkamada saçım keçe gibi oldu döküldü. Çok kuruttu saçımı. Ama alıştırmakla alakalı sanırım kimisine çok iyi geliyor
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kepek yaptı benim saçlarımda, onun için tercihim şampuan.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Sabunlar katkısız olduğu için şampunaa göre daha iyi olabilirler