AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
266Cevap
Bazı kel adamları ben çok karizmatik buluyorum nedense
bende :)
Yani az saç olabilir ama hastalık olmadıgı sürece sanmam
Keş erkeklerin kendilerini mutlu etmek için uydurdukları yalan sadece :)) asla öyle değil ))
Bana öyle geliyor
Zevkler tartışılmaz : )
Bence de çok çekiciyiz 😎
Özgüvene 10 point
Thanks a lot ;)
bir kel karizma tanırım oda bu adam
genç dazlaklarla ilgileniyorum
mesela
Değil bence. Benim prensim hafif uzun saçlı 29 yaşına girecek birazda kırlaştı. Çok çekici bence
Öyle miymiş? Ben de saçlarım dökülüyor diye üzülüyordum :D
Benim gibi düşünen çok kadın var
Oh içim rahatladı :)
Ona gelene kadar
Erken boşalma
İktidarsızlık
Aldatılma
Daha üst sıralarda bence
Kel olsun ama erken boşalmasın mi diyorsun
@Mindestens_34 ben öyle birşey demedim ama kel olana kadar bunlar daha önemli dedim
Tamam işte o anlam çıkıyor
@Mindestens_34 erkekler için kel olmak iktidarsız olmasından tahammül edilebilir diyorum. Sorunun benimle ya da tercihim ile alakası yok. Okuduğunuz nasıl anladınız bilemiyorum soru erkekler için kellik sorun mudur? Kadınlar için hangisi daha önemli değil.
Eski çalıştıgım şirkette vardı aynı Jason tipi , adam genel müdür asistanını götürmüş :D şimdi burda yok mok diyen çıkacak ama seksüel olarak bunlara yönelen kadın tipi fazlaca var , hemde her yaştan
Kel arkadaşım var saçlı arkadaşlarımdan çok kız çevresi var. daha başka bişey dememe gerek yok sanırım
Valla :)
Saç dökülmesi çok fazla insanın öz güvenini kırıyor ve moralini düşürüyor. Bunun kadını erkeği yok.
Hep erkekler popoya şaplak atacak değil, sende keline vurursun 😀
ajaha kelimi öp diyen var
Kafasında kırmızı kırmızı öpücük izleriyle çok seksi olur, kendinden geçersin 😀
Bunu denemeliyim
Evet ustler dokuldu iyice :/
Ayrica gobek de var..
En büyük korkusu değil. Bunun yanında bir sürü korku mevcut
Ben epey döktüm senelerdir çok seyrek hiç sorun etmedim ama iyice açılsın istemem tabi.
Ben kelliği merak ediyorum düşünsenize kafanıza krem sürebiliyorsunuz :D
At yelesi gibi saçlarım var. Oyle bir endişem yok 😜
kadınım, daha 18 im saç dökülmesi orunum var ve evet korkuyorum
saci dökülen herkes kokar bence
Korkmamalısın bence çünkü elinde olan birşey değil ve kısa saçlı Kızlar her zaman prenses
Harbiden düşündüm de, çok kötü olur yahu. Ne biçim soru tribe soktu beni 😄😄
Pipi ebatları varken saçlarını bu denli sorun edeceklerini sanmam
para para para en büyük sorunları bu sağlıklıysa
Pipi ebatini da kelliği de sorun etmem
@Mindestens_34 O da sizin sorununuz
Sorun etmemek bir sorun değildir
Allah'ın yarattığı ebata saygı duyarım. Uzun veya kısa, önemli olan tıbben işlevinde sorun olmamasıdır. Ayrıca 8 cm. altı bile olsa işlevinde başarılı olması adına yöntem var. Harici olarakta zevk verdirmek adına extra kullanılan yan fiziki eşya var. Sakın bu yorumum'dan senin ebatın kısa vb. ön yargılı düşüncen oluşmasın. Ayrıca ebat ölçüsü büyük veya küçükte olsa bunu belirtmem çünki bu özeldir ve sadece eşin olacak insan bilmelidir el kadını değil.. Uzun ve ve kısa ebatlı cinsel erkek organı üzeri, karşı cinse vereceği ağrı veya az zevk konuları üzeri tıbbi araştırma yaptım bilgilenmek ve bilgi sahibi olmayıp ön yargılı olan bir insan olur ise? onu bilgilendirmek için. Evlenmeden karşı cins ile ilgili empati ve bir birini tanıma adına psikolojik olarak araştırma yaparak evliliğe hazırlanmak güzel ve faydalıdır..
@realsanalvefa Seksolog mu oldun yani?
Detaylı cevap vermektense buyur ; https://www.youtube.com/watch?v=TuIGH9titUQ 1:23 itibari ile izlemeye başlasan yeterli. Bende yazısal olarak kısaca özetliyeyim ; Vajina girişinden itibaren 5-6 cm. olan kısımda bayan zevk alır ve ilerisinde basınç ve darlık olmadığı için bir anlam ifade etmez 20 cm. peniste olsa deniyor...
@realsanalvefa Size cinsellik ile alakalı bir soru mu yönelttim ben Haydar hocam?
:D :D :D
Dikkat ettinmi soru başlığına ve anlamına? ( Erkeklerin en büyük korkusu kellik midir sizce? ).
Cevaben ; Evet veya Hayır, İstersen Cevabının Detaylı Açıklamasını Paylaşırsın.
Soru başlığında ; Kellik değilse başka ne olabilir sizce? deniyormu'ki cevaben ;
'' Pipi ebatları varken saçlarını bu denli sorun edeceklerini sanmam ''Yazmışsın?
Pipi cinsel bir içerik. Kellikmi sorusundan ''Pipi Ebatları'' cevabına nasıl bir bağ kurabildin?
Bende ; Bayanların en büyük korkusu saçımıdır sizce? diye bir soru sorulmuş olsa ve cevabım ; '' Vajina dudak ebatları varken saçlarını bu denli sorun edeceklerini sanmam '' desem, ve bana bir bayan Vajina dudak ölçüsü ve problemi üzeri cevap yazsa bende ona tepki olarak bana cevabın gibi '' Seksolog mu oldun yani? ''dediğimde bana cevaben : Video yolladığında, bu seferde tekrar sen gibi cevaben ; Size cinsellik ile alakalı bir soru mu yönelttim ben Haydar hocam? desem vb. o bayan sence ne düşünür hakkımda?
Özet ; Soru şu şekilde olsa ( Erkeklerin en büyük korkusu sizce nedir? ), bir çok değişik örnek sunulabilinir lakin ahlaken '' Pipi Ebatları''diye insanın mahremi ve cinsel organı üzeri cevap yazılmamalı.. Fakat ; Cinsellik üzeri bir bölümde soru olarak ; ( Erkeklerin En Büyük Cinsellik Üzeri Korkuları Nedir Sizce? ) Sorusu olur ise? o zaman konu üzeri ''genellemesiz'' vurgusu belirterek cevap yazılabilinir..
Umarım beni artık anlayabilmişsindir? Sen denize hitap olarak : aşşağıdakilerden hangisi sana uygun ise onu kabul buyur kendine ; Bayan, Hanımefendi Veya Kadın?
@realsanalvefa Yahu sanane kardeşim istediğimi yazarım. Şayet kurallara aykırı ise zaten bir şekilde kaldırılıyor veya soruyu soran arkadaş beğenmezse görüşümü gizler. Muhattabım sen mişsin gibi gelip görüşüme yazmak ne mantık? Bir de yok şöyle yazılır, yok böyle yazılır diye ahkam kesmişsin. Vereyim şifremi bundan sonra görüşleri de benim yerime sen yap bari
KUSURA BAKMA BAŞKA YAZIŞMAM OLMAYACAK DEDİM LAKİN UNUTTUĞUM ÖNEMLİ BİR YER VAR. Ayrıca yorumum '' En İyi Erkek Görüşü Seçilmiş ''Soran bayanın sorusuna verdiğim cevabım ;
Dünyada bireysel ve toplumsal olarak, dert ve korkulacak konular kalmadı'da tek korku ve dert edilecek konu Erkek için kellik'mi kaldı?
Kişisine göre dert edilecek konular değişir. Ancak önem derecesine göre ciddiye alınacak dert ve korkular üzeri psikolojik bunalıma girmeden çareler aranmalı, çare yok ise vb? o zaman hale şükredilip Rabbimiz beterinden korusun İnşeAllah Amin denilmelidir...
şu an saçım sıfır numara. Ancak bana yakıştığı halde buna ehemmiyet vermiyorum. Önemli olan o kelliğin altındaki beynin hangi yönde çalıştığı?
@realsanalvefa Arkadaşım ne kadar ciddiye aldın sen bu konuyu ya. Ben fikrimi belirttim, üstelik senin sorun olmadığı halde hâlâ bir şeyler ispatlama derdindesin. Benim fikrim bu, saygı duymak zorunda değilsin ancak müdahele de edemezsin. Nitekim ben sana veya size müdahele ediyor muyum/ettim mi?
Hayır
Rica ederim daha fazla uzamasın, sıkıldım
Tamam. Müsadenizle..
Bir dönem üzülürler. Ama sonra beni böyle kabul eden etsin dersin.
Ben feroyu düşünsünler ve korkmasınlar. Yakışıklı keltoşum benim
:D :D :D
Geleceğin keliyim korkmuyorum istersem ektirir veya protez saç yaptırırım
Erkeğin yatakta performans kaygısı en büyük sorundur. Geri kalan her şey ikinci plandadır.
hayır ilk utanılsa da genelde sonradan sevilen şeydir.
Yooo nesinden korkalim ki ,
Hepimiz faniyiz
Bedene takililanla işimiz olmaz
Eskiden belki ama simdi onunda bir karizmasi var.
Açıkçası kellik en büyük korkum jsjsj kel olursam tüpçü fikrete benzerim jsjsk
kimine özgüven eksikligi veriri kimisi bunu bir avantaja cevirir kisilik meselesi bu.
Erkeklerin saçlarını döken Testesteron hormonudur. Bu hormon kadınlarda yok, bu yüzden rahatsınız.
Kadınlarda da demir eksikliginde bolgesel sac dokulmesi oluyor.
İleri yaşlarda hormon bozukluğuna bağlı olarak kadınlarda da kellik görülebiliyor kuzu
Tabiki değil hayır kadınlarda da var ben çok gördüm alnı çok açık veya iki üç tutam saciyla kapatmak isteyeni sanırım genetik, ama kadınlarda çok kötü ys
Erkeklerde daha sık rastlanır ama erkeklere özgü değildir
Sağlıksız her bireyde görülebilir. Genetik kellik erkeklerde daha yüksek diye biliyorum.
Erkeklik hormonu dihidro-testosteron, eğer genetik yatkınlık varsa saçın dökülmesine bir daha çıkmamasına sebep olur.
Olay tamamen erkeklerin hormonlarıyla alakalı.
Jason Statham'a aşık olup konu açmayın kardeşim ya 😒
Statham’a da aşık olmam afedersin
O zaman Vin Diesel? 😏
Manavımı baz almıştım halbuki, Mahmut Abi
Pühhh Kaybettik Kel Değiliz Dazlak Değiliz. Tam Sarışında Degılız :D
Nasılsınız acaba
Şimdi Anlatılmaz Görmen lazım Desem mi daha iyi Olur Yoksa 190 -90 kg Ela Göz Beyaz Ten mı desem daha ıyı olur Sence :D
Bu görüş yüzünden kellerin özgüveni artıp, yürüyen ego oldular.
Testosteron yüklü bir adam sana doğru yaklaşıyor , bir bakıyorsun kel , çok çekici
Hallahi haklisin
Jason sa çeksin beni, götürsün beni gittiği sete.
Jason Statham'dan bahsediyorsak doğru :)
*Gecen bol olsun.*
Bosuna dememisler kofteyi elden... kelden yicen diye. Bide keller her gtu eller diye bisi var. Keller olayi asmis :)
GI Jane filminde demi more çok yakismisti tam kel olmasa da bayanlara da yakisabiliyor. kafa ve yüz vücut uyumuyla alakali bence
Mümkünse üstü kel, arkası uzun şekilde bir kellik olmasın. Evet kellik yakışana yakışıyor cidden.
ihtiyarlık gençlik diyerek, gel bu hayatı ikiye böldürme
ey güzelden güzel büyük allahım benden evvel şu zkimi öldürme...
En büyük korkum o :)
Kadınların en büyük korkusu yalan söylememe köşeye sıkışma 3 maymun kadınlar fhchchxgxvxghvhxhxhxm
Saçlarım sülaledeki en gür saç sanırım :D bu yüzden kellik korkum yok
Maden olan yerde ot bitmez derler. Erkeklerin en büyük korkusu iktidarsızlıktır. :):
Uzun süredir kelim:) mutsuzda değilim. Göz göre göre döküldü hiçte korkmadım
Kelliğin yakıştığı özel kişiler var kellik çekicidir bence 😂
Kadınların da saçları dökülür ki benimde dökülüyor bazen
Kel erkekler ya çok zengin olur ya çok zeki her durumda karlı çıkarsın
Ayçaa nerelerdesin tatlım
Gündüzleri pek takılamıyorum ablam
Katılıyorum. bir de görsele Jason koymak nedir Bibercim ya, Hayır diyen allah çarpar:P..
Kendimi koysam kel erkeklere hakaret. :):
Bu çakma hippi Jason dayımıza laf mı attı, ben mi alt tarafımdan anladım.
En alt tarafından anlamışsın Fufu insanı. Hastasıyız Jason'ın! Ayrıca dayı ne yahu, gül gibi adama?
Çakma hippi de sığ olmuş dayı, fyi
Sevgili hippican az önce sana cevaben yazdığım yorumumu silmişler.
Cevap vermedim sanmayasın.
Demek saçmalamışsın, yoksa silmezlerdi. Yazık, neyse önümüzdeki mutlaka bakacaz artık
''<Neyse önümüzdeki mutlaka bakacaz artık''
Şair yukarı da ne de emek istedi acaba.
:D sakin sakin...
Olur..
Çıkarken ara beni.
aman hacı elyın gibi kafam çıkacak o saçın altından.
henüz kel kalan kadın görmedim... belli bir yaştan sonra saçlar dökülebiliyor.. fakat bu erkeklerde daha çok rastlanan bir durum...
kel adam daha rahat saçla başla uğraşmıyor cilala çık dışarı
Kelliği soran eden hatta saç diktiren erkek çok güldüm bence kendi özgüveni olmayan topluluk grubu yalnız bu arada bayağı saçma olmuş soru erkekler kızlar kadar herşeyi sorun etmez yok burun göz bacak kalça ilginç siniz
Evet genç yaşta kel oldum saçlarım döküldü seyrekleşti özgüvenimi olumsuz etkiliyor
Kellik babadan ogula gecer y kromozomunda gorulur diye hatirliyorum
Evet , gorulmez
Bunun nedeni erkeklerde bulunan bir hormondur , bu hirmon kadinlarda yok
Yani bir erkek kadar dökülmesede kadınlarda da baya açılabiliyor