AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
266Cevap
Fantezinin her türlüsüne açığım. Ben de dazlsk kız arıyorum var mı 😁😂😃
Hahah Romeo yha
Bir bilsen hem de delicesine.😍
Kel birisi olarak benim olduğum doğru da gerisini bilemem 😎
Dogrudan buna gidiyorum saclar gidiyir jason gibi vucutta var bayadir calisiyorum oooooo iyi iyi gelin kızlar:)
İyiki erkek olmamışım. Testosteron saçma sapan bir hormon. Benden 2 yaş küçük erkek kardeşim kel iken, benim saçlarım upuzun ve gür. İşte kadınlık hormonu östrojen saç düşmanı değil
Ne saçma bir düşünce tarzı lan bu götümle güldüm resmen engelleyim de karşıma çıkma ya
@Laruen, Kelleşme başladı demek ki sende :) :)
Valla haklısın , saçma sapan yerlerimiz de çok kıl çıkarken , saçımız dökülüyor 🙄
Kellik bir sorun değil bir tarz meselesidir. Buna da son noktayı koymuş oldun.
Valla benim bir tanıdık kadın neredeyse kel öyle az saçı var.
Yanlış az da olsa kadinlarda da saç dokulmesi görulmekte...
Benimde aşırı saçım dökülüyor yakında kel kalırım çünkü saçlarım çok azaldı seyreldi
Bu kanitlanmis zaten keller daha cekici kadinlara karsi :)
Bizim ofiste Fatih abi var hiçte çekici değil valla :D
Evlilik dışı ilişkiye girerken kızı hamile bırakmak benim en büyük korkum
Sahsen benim en buyuk korkum ruh esimi bulup onunla doya doya sevisemeden olmek.
en büyük korkum ayak fetişine sıcak bakmayacak bir kadın ile evlenmek. yanarım valla.
Kel kalmak korkutur ama aletin ufak olması daha korkunçtur diye düşünüyorum
Sac dokulur fakat kel kalma durumuyla karsilasmadim belki de baslarini kapatiyorlardir
En azından benim gibi fiziksel engelli değiller.
@benkendall
@Asuca
Kel olmaktan korkmam çünkü artık canlı saç ekiyorlar...
Öyle bir korkum olmadı.. Erkeğin en büyük korkusu erken boşalma
Yok yaa alopesi kadınlarda da var ki.. bir de kelhatun diye biri vardı ne oldu acaba
Kadınlar da görülüyor ama erkeklere oranla daha az.
Bilmiyorum bunu yanimda bulunan kücük kel arkadasa sormaliyim
Zevk meselesi kimi kel sever kimi kör, hayırlı işler dileriz işimize bakarız 😎
kişiye göre değişir herkes jason gibi değil sonuçta
hmmmm hahaha o benim imajım saçlar kısa daha sert duruyorum
seviyolar yani
Bana yakışıyor. Hem uzun hem kısa hem de kellik. Kısa saçımla bile ne kızlar siktim :) . Ağzın laf yapacak bı kere.
O bile o kadar büyük bir sorun değil en fazla ektirirsin
Bu yanlış bir kanı şahsen ananemde kellik var ancak erkeklerdrki kadad belirgin değil daha çok seyreklik ancak uzub saçlad kapıyor
O hafif uzun saçın havasını verebilirmi be kel be
Saç bir erkeğin en iyi aksesuarıdir
O kadın değil miydi acaba
O kabak degilmiydi acaba
Kabakta çok sağlıklı
Hergün yersen zararlı
kafanın şekli güzelse sorun yok bence fakat değilse de utanmana gerek yok ama harika görünmeyebilir
Çok saçma bir korku. Şahsen ben beğenirim kel erkekleri.
Sorma ya banada çok çekici geliyo güneş vuruyor parlıyor ya öyle off diyorum 😂😂
Baby face se bide mis
😍😍 iştahım kabardı olsada yesek yaa
Kel erkek yoktur. Kendine güvenen ya da güvenmeyen erkek vardır.
Kellik... iktidarsızlık bir gün zaten olacak be pehlivan... (:
şu an tek merak ettiğim bu kellik neden erkeklere özgü
Erkeklik hormonu testosteron eğer genetik yatkınlık varsa kel bırakır. Kadınlarda testosteron yüksek seviye de olsaydı kadınlar da kel kalırdı
Kadınları düşünemiyor 😃😃
Ilerde Göbekli , kel ve tipsiz bir birey olmaktan korkuyorum 60 'tan sonra belki olabilir :D
Ben kıllı bir erkeğim benim hiçbir zaman kellik sorunum olmayacak
Kellik değil tabi ki bir erkek için en büyük korku belli bir yaştan sonra uçağın kalkmamasıdır
Yok ya o kadar da sorun degil. Oyle olsa herkes sac ektirir.
Bence en büyük korkuları erken boşalmadır ya
Sanmıyorum kellik bile artık moda olmuş sayılır
sizin ilginizi dolu cüzdan çektiğine göre.. kellik olmadığı kesin
Na alaka be bu kanıya nasıl bu kadar rahat bir şekilde varabiliyorsunuz. Beni tanımadığınız halde bile kusura bakma parayı Seven biri değilimdir karakter önemli benim için cebinin dolu olması değil
genel canım genel konuşuyorum.. psikopat tavırlar takınmana gerek yok
Genel konuştuğunu düşünmüyorum. Psikopatça tepkiler verdiğin için karşılığını alıyorsun sadece
senin diye değil sizin diye başlayan cümleler çoğul yani genel ifade eder :D
Hadi öyle diyelim neden özellikle bana yazma gereği duydun onu merak ediyorum
Senin kadınlarla ilgili bir problemin var şimdi anladım
:D :D :D
Geçmiş olsun hacı
dağlarda çiçek açarken sana lapa lapa kar yağıyor hacııı :D
keyfini çıkart kartopu falan oyna :D
Güzel dileklerin için teşekkür ederim
seniii biligilendirmek göverimmm ne demek her zaman :D
Herşeyin farkındayım zaten. Ekstra bilgiye gerek yok
Açık ve net söylemek gerekirse iktidarsızlık yani bana göre
Yani ben çekici buluyorum.
Sanmam. Cokta kotu durmuyor
Kellik hayatından bir ton kadın çalıyor, saçlarım dökülmeden don juan gibi eskiden kızlar dünyanın en kolay şeyiydi benim için, aynı anda 5 kızla çıktığım dahi oldu, artık öyle değil
@xgerard hm. Bu kisiye göre degisiyor. Benım ıcın yakistiktan sonra kellik problem diyil
Bana da yakıştığını söylüyorlar ama kız tavlamak eskisi kadar kolay olmuyor
Yıoğğ kelinden öperiz alakası yohtur.
😂😂😂
Bu yorumun altına kim görüş yapmış beni engellemiş dndn
İşsizlik, evliyse ev geçimi, yaşlılık, kellik
Bu adam kadar seksilerse korkmasınlar şdçsmfçskdö
Hayır bayanlarında saçı dökülür
Verimli toprakta ot bitmezmiş
Hmm ilginç yeni bir bilgi öğrendim
Göbekli vs değilse evet çekici.
Aynen göbek kötü
. d yani zevkler tartısılmaz
Yakışanı var yakışmayanı var biber bey
Bazılarına aşırı derecede yakışıyor:)
Tipe göre değişiklik gösterir.
Bazıları cekıcı gelıyo bana da
kel olasım geldi bir anda:)
Ol tabi ya
banane olmam:)
Soner Sarıkabadayı, adam cekici 😎
Bana gore evet... kelinden öperim cunku..
Benim için evet kellik kötü.
Erken yaşlanmaktan çok korkarım 35 gibi falan