Saçlarım birbirinden bağımsız tiftik halde duruyor. Ne yapmalıyım?

2 yıl önce arkadaşım saçlarımı boyamıştı kahverengiye boyayacaktı ama saçma sapan bir renge boyadı çok kötü olunca 5 ay sonra falan kendi doğal saç rengim (siyaha) geri döndüm. Bu yaz ise papatya suyuyla rengini açtım kestane gibi hafif açık bir renk oldu yani renginden memnunum ama yapısı mahvolmuşvaziyette
Bir sürü saç bakım ürünü denedim hiçbiri fayda etmiyor o kadar kuru ve kötü ki düzleştirmeden kullanamıyorum duştan ciktiktan sonra morfose milkshake kullaniyorum ve duzlestiriyorum 2 yıldır güzel saçlarım yok saçım belime kadardı omuz hizamda kestirmek zorunda kalmıştım zaten :( şu an göğsümü kapatıyor ve tekrar kestirmek istemiyorum ne olur yardım edin
Saçlarım birbirinden bağımsız tiftik halde duruyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla