2 yıl önce arkadaşım saçlarımı boyamıştı kahverengiye boyayacaktı ama saçma sapan bir renge boyadı çok kötü olunca 5 ay sonra falan kendi doğal saç rengim (siyaha) geri döndüm. Bu yaz ise papatya suyuyla rengini açtım kestane gibi hafif açık bir renk oldu yani renginden memnunum ama yapısı mahvolmuşvaziyette
Bir sürü saç bakım ürünü denedim hiçbiri fayda etmiyor o kadar kuru ve kötü ki düzleştirmeden kullanamıyorum duştan ciktiktan sonra morfose milkshake kullaniyorum ve duzlestiriyorum 2 yıldır güzel saçlarım yok saçım belime kadardı omuz hizamda kestirmek zorunda kalmıştım zaten :( şu an göğsümü kapatıyor ve tekrar kestirmek istemiyorum ne olur yardım edin
Bir sürü saç bakım ürünü denedim hiçbiri fayda etmiyor o kadar kuru ve kötü ki düzleştirmeden kullanamıyorum duştan ciktiktan sonra morfose milkshake kullaniyorum ve duzlestiriyorum 2 yıldır güzel saçlarım yok saçım belime kadardı omuz hizamda kestirmek zorunda kalmıştım zaten :( şu an göğsümü kapatıyor ve tekrar kestirmek istemiyorum ne olur yardım edin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar