Saç Bakım Saç bakım kreminden beklentilerin neler? (Sayfa 14) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2923 Saç bakım kreminden beklentilerin neler? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 52 kişi beğendi
aslışahoğuzzz Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Yumuşatması artı rahat taranması diyebilirm😂 0 0 Yorumla
Okktay44 Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Saç kremi bilmem ama Elidor şampuan olmazssa olmaz 0 0 Yorumla
Eziremsem Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Saç Bakım konusunda 844 cevap paylaştı. yumşak olsun saçlar uzun süre 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
486Cevap
Güzelmiş bir ara denemek lazım
Denemek. lazim. denmeden bisey demek zor
Kullanmadığım için bir beklentim de yok
mümkünse ısıl ısıl yapsin sacimi
saç kremi çokta işe yaramıyor
Saç bakımı çok önemli bir konu
Güzel kokması güçlendirmesi.
Parlaklık, hacim ve saçlarımı yumuşatması
ucuz ve kaliteşi olsun, saçları dökmesin
Teşekkür ederim paylaşım için:)
Biri de seni çalsa götürse hoşuna gidermi
Parlaklık bekliyorum ve koku
Elidor kullanıyorum zaten
Saçlarımı sevsin yumuşacık etsin
Öğrenci olarak uygun olmasi önemli
Saç kremi sevmem... hoşuma gitmiyor
Yumuşatması artı rahat taranması diyebilirm😂
Saçima zarar vermesin yeter
ucuz olsun ve saçı yağlandırmasın
Saç kremi bilmem ama Elidor şampuan olmazssa olmaz
Kepeksiz ssaçlar ve parlak görünüm
Sekil vermesi ve kokusu iyi olmali
Yumuşacık saçlar için olmazsa olmaz
saçları canlı tutsun yeter
Hiçbir beklentim yok. Kullanmiyorum cunku
Kullanmıyorum ihtiyaci olanlar dikkate almali
yumşak olsun saçlar uzun süre
Güzel kokulu olmalı ve doğal
Saçlarımın uzamasını bekliyorum
Saçlarımı daha gür göstermesi tabiki
Hiç bir şey. Kullanmam öyle şeyler
Yumuşacık yapıp yağlandırmaması
beslemeli canlı tutmali kesinlikle
Kabarmasın ve yumuşacık olsun.
Demin vazelin sürdüm çıkmıyor şerefsiz
Ne kadar çok kimyasal o kadar zarar
Elidor kadinlar icin ideal
Yumusatmasi ve parlak tutmasi icin
Saçlarımı canlı ve parlak tutması
bir beklentim yok kullanmıyorum 😂
Saçlarımı düzenlesin şekle soksun yeterli :D
Saçı yumuşatması ve sağlamlaştırması
saclaei guclendirio beslemesi bence.
Güzel kokmalı, abartmadan
Şampuan ve 15 dak duş yeter
Saçımı dolgun yapsın yeter
Saçlarımın güzel kokması ve yumuşacık olması :)
Saçlarımı yumuşacık yapması :)
Saça hacim veren bir krem tercih ederim
reklamadaki kızda ne gevrek gevrek gülmüş
Tabiki Yumuşak ve Yağsız bir saç.
Saçlarımın doğallığı korusun
Saçlarımı güçlü ve hacimli göstermesi
Kepek yapmaması ve yumuşak saç yapması
Saçlarımı besleyip onarması
tabi ki zeytinyağlı olması
Hiç beklentim yok bildiğim kelim
itiraf ediyorum hiçbir şey beklemiyorum
Yumusak olsun canlansin bakim gibi
Saçlarımı kırılmadantarayabilsem yeterli.