Saç Bakım Saç bakım kreminden beklentilerin neler? (Sayfa 10) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2923 Saç bakım kreminden beklentilerin neler? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 52 kişi beğendi
developer16w6 Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Dökmeyi, kırılmayı durdursun diycem ama nafile... 0 0 Yorumla
anıyaşabenimle Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Çok kısa bir sürede yağlanmaması tek beklentim 0 0 Yorumla
Sahindemirrr Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Sacimi yumsak ve kolay sekil almasini saglasin 0 0 Yorumla
ibooo1 Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Saç Bakım konusunda 302 cevap paylaştı. Elidor bakım kremi ile saçlarım Pambık gibi😍 0 0 Yorumla
hakansalihoglu_88 Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Hiç birisi işe yaramadığı için beklentim yok 0 0 Yorumla
psychologisthealer Takip Et Yoda Yaş: 25 +1 yıl Yumuşaklık & parlaklık ✅ En önem verdiklerim 0 0 Yorumla
birakboskalsinyanim Takip Et Xper 6 Yaş: 38 +1 yıl Daha gür saçlar ve doğal parlaklığını koruması 0 0 Yorumla
ballıçöreek Takip Et Xper 7 Yaş: 25 +1 yıl Saçlarımı besleyip onarması ve ağırlaştırmaması 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
486Cevap
Daha gür ve hacimli bir görüntü
Ben anlamam kremden falan.
Bir beklentim yok kelim ben kelllll
Saçımı yumuşak ve canlı göstermesi
Bence saçımı yağlandırmamalı
Dökmeyi, kırılmayı durdursun diycem ama nafile...
Kel bırakmasın yetiyor asaldlkfkjffjfjdjdk
Elidor fazlasıyla karşılıyor
Yumuşak yapması ve kırıkları azaltması
Ben sanırım mucize bekliyorum
saclari canli ve guclu yapmasi
Saçlarımı ağırlaştırmasını istemem
Çok kısa bir sürede yağlanmaması tek beklentim
Gayet memnunum bu üründen
Gereksiz oldugunu düşünüyorum
Saçlarımı agirlastirmamali
Yumuşak, parlak ve hacimli
Saçımı harika yapması başka ne bekleyebilirim
Kelin ilacı olsa kendi başına sürermiş.
Saçlarımı ağırlaştırmaması
Sacimi yumsak ve kolay sekil almasini saglasin
İpeksi yumuşaklık ve rahat taranması
Saçları dolgun parlak gösterip beslemesi
Saçlarımın ipeksi ve yumuşacık olması
Yumuşaklık ve kolay taranabilinirlik.
Saçlarıma bakması yeterli
Saçlarıma parlaklık vermesi
Elidor bakım kremi ile saçlarım Pambık gibi😍
bir beklentim yok hepisi yalan dolannn
Saçımı dökmesin yeter valla
Yumusak ve isil isil yapmasi
Saçlarımı koruması ve parlak tutması mesela 🎗
Ellerine sağlık çok güzel bilgiler vermişsin
Hiç birisi işe yaramadığı için beklentim yok
Saçları yumuşacık yapması
Yumuşaklık & parlaklık ✅
En önem verdiklerim
Yumuşak yapması koruması kolay taraması
çok hoş olmuş bence oyle olmalı
kırıkları onarmak ve parlatmak :)
Saclarimi agirlastirmamasi en onemlisi❤️
Daha gür saçlar ve doğal parlaklığını koruması
Yumuşacık yapması ve güzel kokması
yumuşak yapması güzel kokması
Fazla bir beklentim yok elidor bu konuda iyi
Beslemesi onarması dolgunluk sıklık
besleyip onarmasini yipratmamasini
Saçlarımı besleyip onarması ve ağırlaştırmaması
Elektiriklenmesini önlemek
Daha güzel kizlar daha çok mutluluk
Güzel görümesini isterim sadece
Saçları dökmesin yeter bence.
Yumuşarsın kepek olmasin yeter
ve her yöne şekil almasında kolaylık sağlıyor
Saçları diri ve sağlam tutması
Paylaşım için teşekkür ederim..
hiç kullanmam gereksiz birşey
şüphesiz saçlarımın yağlanmasını geciktirmesi
yumusacik olsun isterim :)
Parlak ve gur saclaaaaarrrrrrr
Dolgun parlak ve güçlü saç