Kısa saç bile yakışıyorsa evet mükemmeldir. Gerçi bazı erkeklere sadece kısa saç yakışıyor orası ayrı. 


Ya yok öyle birşey. Bazı erkeklere sadece kellik yakışmıyor, gözünüz alıştığı ya da hiç adamı saçlı görmediğiniz için size öyle geliyor. Paylaştığın Statham abimizin güzel gür bir saci olsa emin ol daha çok beğenirsin. Ayrıca kellik maalesef yaşlı gösteriyor ama üzülerek söylüyorum ki ne yaparsan yap dökülüyor 😖😖😖
bir kadının erkekte ilk baktığı şeyin saçımız olmadığına eminim. Kaslar, boy, kıyafet, duruş, ses tonu gibi faktörler sağlamsa saça gelene kadar işlem tamamdır. Haa bunlar yoksa hiç bir saç sizi kurtaramaz 🤣🤣🤣
Girmez bence. Yüz şekline kafa yapısına yakışıyordur. Mesela aynı muhabbet kısa saçlı kadın için de söylenir ama saçı uzattıkça çirkinleşen kadınlar gördüm
Bazıları gerçekten kısa saçlıyken yakışıklı oluyor. 😂 Mükemmel olmasa bile karizmatik sınıfına girecekleri kesin.
Cevap
25Cevap
Girmez saçı kısayken diye birşey de yok bazılarına uzun saç yakışır bazıları Kel olmak ayrıca mükemmellik sadece dış görünüşle olmaz
Kel olsun mükemmellik kalbin de karakterin de olsun beee valla artık
3 numara mükemmel duruyor bazılarına aşık oluyorum..
İlk bahar ve yaz aylarında saçlarım hep 3 numara. Uzun saç daha çok yakışıyor ama, saç uzadıkça bakım istiyor
şu an da saçlarım kısa ama bana kısa saç yakışmıyor yakışıklı da değilim normalde saçlarım uzundur zaten :):)
Hiç bir insan mükemmel değildir. Yakışıklıdır ama orası kesin.
Hayır istisnalar olabiliyor sadece bazılarına kellik yakışıyor
3 numarayla yakışıklı olan erkek her türlü yakışıklıdır
Anatomik bir mesele neticede... Anatomisi uygun olmayan insanın saçı kısayken hoş durmaz.
Sıfırken yakışıklı ise hakkaten öyledir doğru ama sakalda olmıycak
Kolaysa kısa saçla kadın güzel olsun.
bence tam tersi, kısa saçla güzel olabilen kadın gerçekten güzel kadındır
Girer niye girmesin benim kocam her haliyle yakışıklı dicektim ki kocam yok😂
Olur olur 🤣🤣🤣
Şakaydı
Hangisi 🙈
Şu adamı koyup, bu soruyu sorman saçma 😍😍😍♥️♥️♥️
Jason Statham olunca kellik problem değil 🤣🤣
Sakalsız bir şekilde yakışıklı olan erkek mükemmeldir
Saçı kısayken bile degilde sakalsızken bile yakışıklıysa mükemmel tanımına girer bence
O zaman kadınlara da soralım makyajsız kadın süper kadın mı
3 numara bile yakisan erkek kraldirr otesi yokturr (NOKTA) jfjdj
3 numara saçla yakışıklı olan erkek asıl yakışıklıdır
Resimdeki adam bok gibi bence. Çok itici
Erkeğe kısa saç yakışır bence
nıch, antipatik ya =(
Evet, çünkü herkese yakışmaz
Uzun saç her adama gitmiyor kanka aynen
Bence girer jony sinsin kafasını çok beğeniyorum
Eee bu ben oluyorum yani
Erkekte saç önemli bir detay ya. 😄
Neden?
Göz alışkanlığı senin dediğin
Mükemmel demiyelimde yakışıklıdır diyelim
En mükemmel erkekte kaç ay. Kalabilirki kadınlar
Her türlü gideri vardır.
Bu adam yskışıklı saçı olmamasına rağmen
Girer tabii
kimse mükemmel değil
Girmez
hayir
Detayda kii efsane.
Iyyy
Mükemmelim o zaman.
Olabilirrrr
Hayır
Girmez
Düşünüyorum
Girmezzz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar