Ben çok beğendim, kendisine de çok yakışmış. Siz nasıl buldunuz?



Ünlüler yaptıysa olur zira hayatımız taklitten ibaret oldu ama tatil için iyi bir seçenek kullanışlı
Afrika örgüleri sürekli vardı, Serenayım her zamanki gibi müthiş güzel! 🥰
Cok kotu olmus.. az biraz begenim vardi , o da kalmadi.. leğen getirin kscm glb..
Bu serenay sarikayadan gıcık kapan bir ben miyim. Bana hiç güzel gelmiyor.
Cevap
24Cevap
Şişirip şişirip önümüzde atılan ünlülere bide ayak mı uydurucaz. Gerçekten hayranlık duyduğum ünlüler sınırlı onlardan belki biseyler alırım ama Serenay benim hayran olduğum bir isim değil.
Benim gözüme hoş gözükmüyor. En azından benim göz zevkime hitap etmiyor. Ayrıca çok rahatsız gözüküyor. Bakarken bile başıma ağrılar giriyor.
Bu kıza güzel diyen varsa derhal terk etsin burayı 😂😂
Serenay böyle şeyler yapıyor, zarif bir kadın ama marjinalliği de kaldırıyor.
Bunu beğenmedim.
Önceden beri vardı biliyordum zaten saçlara ve diplerine yararı çok dokunuyormuş diye duymuştum
Popüler olur mu bilemem
Bu sene herkesin kafası böyle, bana acayip itici geliyor 🤮
en nefret ettiğim şey özentilik anlamadığım şekilde toplumda da çok yaygın
Şaptı şeker olmuş, ülkemizin kızları da yaptırsın ki şöyle iyi bir gülelim, eğlenelim. 😂😂😂
Umarım olmaz hiç sevmiyorum. Sevgilim eşim yapsa boşarım one öyle.
Yıkandıktan sonra 4 saat de kurumuyor o saç bence duruşu da güzel değil
Çok guzel ama herkese yakışmaz ki bu yapmasinlar mümkünse
Seviyo değişik şeyleri ünlüler.. olmamış bnce pek bilmiyom
Artık tüm kızlar kafası 10 şeritli otoban gibi gezer 🤦🏾♂️
Bu kadın çok çirkin yüzü kaba yanakları uzun kibar değil.
Pek sanmıyorum, hoş bir model değil.
Güzel degl
Sevgilim benim ne yapsa ne giyse yakısıyo 😍😍
Ben çekici bulmuyorum
Pek hoşuma gitmiyor benim ama saygı duyuyorum.
Olabilir güzel model ben seviyorum
Olsun ya çirkin artar ülkede
Hic guzel olmamis bennce😄
Zaten bu sac moda, o da modaya uymus😂
Bu kaç saatte çözülür
Nasıl açılıyor sonra :D bu örgü
Bilmem, ama ben beğenmiyorum bu model saçı
Bu yaz mı? Geçtiğimiz yazlarin modasiydi zaten bu
Serenay ne yaptın ya, güzel kızdın sen 😃 olmamış
beğenmedim
Güzel değil ama Seksi kadin
Ben çocukken modaydı bunlar
oldum olası sevmem bu modeli..
Sanmıyorum Modayı Serenay belirlemiyor sonuçta
Cok ugrastirici bisi
Sanmam , gayet ugrastiran bir sey
Herkese yakışır ama ona yakışmamış
Olmaz.
Sanmam...
Bu ne ya olmasın lütfen
İğrenç
Olmazz
Çook güzel
Sanmıyorum
Çok hoş olmuş
Güzele ne yakışmaz
Umarım olmaz ögk
Hayır
Sanmam
Nolur olmasın
Herkese yakışmaz
Zaten popüler di
göğsleri harika
yavrum sende yap
sanada diyelim
noldu bebeyim
senin beden ölçlerin kaç
benide takip et mesaj ataym
askm sensin sapk
Bu kızı sevmem
İtici
Olmaz
Olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar