Merhaba değerli arkadaşlar. Saçlarımız bizim için çok özel bir hal alıyor bazen :) saçınıza karşı cinsten biri dokunduğu zaman özel hissediyor musunuz? Hani hoş oluyor musunuz?

#Subarusti


Ayy anında mayışırım, dünyanın en güzel şeyi olabilir ♥️ hatta uyuyamadığım zamanlar hep annem saçımı okşar, hâla..😌😌
Genel olarak saçlarıma dokunulmasını sevmem sinirleniyorum
Karşı cins benim saçıma dokunamaz ki
Sandalyeye çıkması lazım boyu yetmez 😂
Gıcık Olurum Kimsenin Saçınada Dokunamam. Napalım Yaradılış.. ;)
Cevap
17Cevap
Saça değilde platonik takıldığım çocuğun geçen sene hafiften koluna değip geçmiştim verdiği haz harikaydı inan öpsem aynı zevki alacağımı düşünmüyorum
Hoşuma gidiyor bana karşı ilgi duyduğu anlamına geliyor 🌸
Bir kız omzuma yatıyorsa kimse o saçları okşamamı engelleyemez , bazen de ben dizlerine yatıp saçlarımı okşatırım dünyadaki en güzel şeyleri sayayım bir sarılmak iki saçlarının okşanması
Kimisi çok hoşlanır bazıları nefret eder ama ikili ilişkilerde zıt kutuplar ın birbirini çekmesi gibidir bence
Mayışırım uykumu getirir 😄
Utanurım ve rahatsız hissederim.
Yavşamak bence. Saçma.
Bişey hissedemiyorum. Çünkü saç yok. 😎
en nefret ettiğim şey
Saçıma karşı cinsten daha kimse dokunmadı
saçıma hiçbir cins dokunamaz.
Neden saçın tarihi eser mi?
Ederim tapi ama hic denemedim yapmadim olmadi
Sevildiğimi hissediyorum ❤️
Kendimden geçmiyorum.
Imm hoşuma gider fazlasıyla
hissiyat cinsiyette değil marifette 😈
Oldu mu bu simdi dostum
şu an ihtiyacım var
Uykum geliyor
Hoşuma gider
Çok sevrmm
Hiç bir şey
Çok hoşuma gider yavaş yavaş uğraşınca uykum gelir
Hoşuma gider
Uykum gelir
Hiç sevmem..
Bilmiyorum ki
benım uykum gelıyor
Masaj gibi geliyor
Hicbirsey
Bir şey hissetmem
Bilemiyorum henüz.
Hoşuma gider
Dokunamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar