Sağlıklı saçlar için kaç günde bir fön çekmek gerekir? #gadası soruyor 


Aslında sürekli fön çekmek pek sağlıklı bir işlem değil. Mecbur kalmadıkça saçları doğal bırakmak daha iyi. Ama yine de hafta da bir olabilir diye düşünüyorum. Diğer günler de fön gerektirmeyen modeller tercih edilebilir.
Ah gadası işe gitmiyor musun sen😅Bu kadar paylaşım yapıyorsun
İsdeyim gadası zaten niye gizledin sen kendini 😉
Bilmemki gadası kimse değip dolaşmıyor gizli olunca
Beni merak da koyuyon ama bir ara ses et o benim diye 😉
Kim olduğumu neren bilicen gadası😂 yinede tamam
Sen dersen şu soru diye ben hatırlarım
Gadası sınavlarım bitsin annemi özledim ya😞Sabah 10 dan beri çalışıyorum ama olmuyor ben çıktım çalışmaya devam😟
Sen bana ulaşmayı unutma derslere odaklan gorusuez gadası
Fön sac katilidir...
Tesekkurler 🥀🥀
Tesekkurler ⚘⚘..
Fön çekmem.
Cevap
4Cevap
Fön çekmeye enseden başlayın. Önce alt kısımlara, sonra üst kısımlara fön çekmeye başlayın.
* Saçlarınız uzunsa , ensenizdeki saçları düzleştirirken fırçayı öne doğru uzatarak fön çekin.
* Alın ve perçemler en kolay kuruyan kısımlar olduğu için en son fön çekin.
* Jöle ya da köpüğü saçlarınıza fön çekmeden önce sürün. Jöleyi fazla sürmeyin, saçlarınız matlaşır ve sertleşir fön çekmeniz zor olur.
* Saçınızı üç veya dört bölüme ayırın. Her bölümü klipslerle başınıza tutturun.
* Parlak olması için her bukleye tek tek fön çekin. Fönü yukarıdan aşağıya doğru tutun. Fönü saç dibinden uçlara doğru üfletin.
* Uçların güzel görünmesi için fırçaya sarın, iç ve dış tarafından fön çekin boşaltın, tekrarlayın.
* Düz ve ipeksi görünüm için, her bukleyi dipten başlayarak aşağıya doğru çekin.
* Şeklini koruması için, saçınız tam olarak kuruyana kadar tarayın ve fön çekin.
* Saça hacim kazandırmak için uzama yönünün aksine doğru çekerek fönleyin. Uzun saçları biraz yukarıya doğru sarın, fönleyin sonra bırakın.
Ya saglikli saçlar icin hiç cekilmemesi gerekiyor ama özel gunlerde ister istemez insan cektiriyor. Özel günler dışında fön cekilmesini uygun bulmuyorum.
Ben fön işini bırakalı çok oldu. doğal iyidir gadası saçı yıpratıyor.
En güzeli gadası iyi yapmışsın
Ben saçıma çok düşkün biriyim, hiç yapmıyorum yeter ki zarar görmesin canım saçlarım.
Ben hergün yapıyodum bişi olmuyodu saçlarıma. Ama diğer kızlarınki çalı süpürgesi gibi oluyodu
Duştan sonra kendikiginden kuruyor.
aslında hiç çekilmemeli ama işte
Gireceğin bir kuru toprak bu neyin kasıntısı bacı?
hiç çekmemek daha iyi
Fön sac kurutma oldum olaaı sevmem
Hiç çekmemek en iyisi.
Hiç çekmemek gerekir
fön çekmemek gerekir dlkcpsclşsçcşsçv
Her gün çekilmemeli.
0 kere
Hiç çekmemek
Hiç cekilmemeli
Fön hiç cekmemek
Hergün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar