
Saçının stilini beğenmedim diyen sevgilinize tepkiniz ne olurdu?

Ben kizlarda uzun ve ince telli sac cok yakistiryorum düz olcak tabi abi aşık olurum yav hemen bana da karissin sorun degil gene kendi istegimi yaparim
Sevgilim olacak kişi saçlarını kısa kestiremez. Kısa saç sevmem hiç
Kestiremez emri vaki bir cümle saç ona ait.
Kestiremez!
Tavrın hoş değil, neyse.
Hahaha tamam sustum 😁
Bencede benzin aramaya gidicem yoksa 😐
Haha nedenmiş o 😀
Sözlerinin altına benzin döküp yakmak için 😐
Vaaoo şaka bir yana benimle olan kişi bilir zaten ki ona göre davranır
Zor adamsın.
Bilemiyorum 😁
Onun her hali kendine özel, gerek bile duymam. Karşımdaki de muhtemelen benim gibi düşünür.
Ayrıca Ömer Çelakıl da bu haliyle çok hoş
Yanlarını 1 numara yapıp ustu uzun birakmasinda naparsa yapsın :D
Oy beni , beni vurun , vurun🤣🤣
Kekoloman of styl bilekleri kesme isteği 😁
Cevap
24Cevap
Karışmam ama düşüncemi söylerim dikkate alır ya da almaz önemli değil nasıl mutluysa öyle takılsın saçı için sevmedik ya.
-Karışmam.
-O halde saç stilini beğendiğin biriyle ol, der ve ayrılırım.
Abartmadığı sürece uyum sağlamak güzel birşey. 👍🏻
saç kesimine karışabilirim bası olsa sevgilim değil mi dofoflfpfpfp
bası değil “nası”
Sevgilinin fikri önemli , o karışmayacak kim karışacak.
Karışmak yanlış bir kelime. Fikrimi söylerim, onun fikrini de önemserim
Omuz hızasında olmasını isterim tabi yine onun bileceği
Karışmam ben de uçarı şeyler yapmayacağım için karışma gereği duymaz
Onları kelleri gösteririm ne kadar şanslı olduğunu elindekilerle mutlu olmasını öğrenmesi gerektiği konusunda anlamasına yardımcı olmaya çalışırım.
Karışırdım. Bana karışırsa onun istediğini yaptırırdım
Neden beğenmiyorsun? Diye sorarım.
Karışırım o saçlar aslan yelesi gibi olcak güneşe meydan okuycak😌
Zaten saçı başı gözüme hitap etmeyen kişiyle olmam ben. Ve karışırım da çok karışırım..
Karışmam...
Boyasına karışım..
Yeşil kızıl mavi yasak...
Karışırsa onun isteğinide göz önünde bulundurarak ona yakın birseyler yaptırırım beğenmemiş olabilir sonuçta 😊😊😊
Karışmam ama kadın da kısa saçı sevmem uzun olmalı
Kısa saçı seven erkek yok denecek kadar az zaten
Aynen erkeksi kadın hoş olmuyor
Senin modun mu düşük ne 😶
Hayır yorucu bir gündü işler güçler malum ay sonu raporlarım falan :)
Hissetmişim ama 😁
Hislerin kuvvetli evet ama öyle kolay kolay modum düşmez benim 😃
İyi bakalım 😀
Mor, kirmizi vs yapmadigi surece skinti yok😁
Pembe yapabilir yani 😁
Taman iletirim yengeye 😁
Onu da ben mi bulucam banane 😁
O ne demek be 😁
Mor gayet güzel duruyor bence
Bulursun güveniyorum sana 😁
Höst tek tane vururim seni😈
Sevgilim kesmeden önce bana sorar söyler nasil olur diye
Çirkin olsun saci diğer kızlar bakmasin
😄😄
bende onunkine karışabiliyosam sorun yok 😂
Kendi saçınla ilgilen :p
karismam sadece fikrimi sorarsa söylerim
Karışmam ama tavsiye veririm
İstedigi gibi yapardım.
Karışıyorum uzun saç seviyorum
Karışmam
Oda karışmaz
abartılı olmadığı sürece..
karışmam..
Ben karismazdim kız gibi uzatmadigi sürece
Öneri de bulunurum sadece
Sen kim köpek 😁😁😂😂
Tavsiyeler olabilir ama karışmamalı
Evet uzatmasın mümkünse
Karışmam uzun saç istemediği sürece sıkıntı yok
Önemli bir konu ama benim fikrim
Ömer celakıl gibi karizma olabilse herkez
karışırım. yakışan hakkında fikir veririm.
Sence zikimde mi?
Karışmam
karışmam
Karismam
Uzun olduğu sürece sıkıntı yok
Hayır
Karışırdım
Karismam
Karışamaz
Yok karışmam
Karışırım
Saçma ya
Kafa atarım
cıks
ne yapyiorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar