Kızlar veya erkekler saçınıza menekşe yağı kullandınız mı?

saç bakım uzmanımın tavsiye ettiği bir yağdı bende merak edip aldım içini açtığımda o kadar güzel kokuyor ki dalin gibi :) çok temiz bir kokusu var bana söylenen saça nem verir kırıkları önler temiz tutar ve elektriklenmede gider söylediği buydu yıkanması gerekmiyormuş yağın kullananlar varmıdır faydasını gördünüz mü
Güncellemeler
+1 yıl
şimdi yağı denedim ve saçıma sürdüm uçlarına benim saçlarım tel tel ayrılmasına rağmen ve elektiriklenme kuruluk çok iyi oldu sanki keratin bakımı yaptırmışım gibi çokta güzel kokuyor
Kızlar veya erkekler saçınıza menekşe yağı kullandınız mı?
Cevapla