Partinin en çok konuşulan kızı olmaya hazır mısın? 1. Bir klasikle başlayalım: Balıksırtı örgü ile z
Saç Bakım Seni Mezuniyet Partisinin En Tarz Kızı Yapacak 6 Saç Modeli (Sayfa 2) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1714 Seni Mezuniyet Partisinin En Tarz Kızı Yapacak 6 Saç Modeli Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 31 kişi beğendi
avkar Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Ben 1deki stili çok seviyorum keşke bir sevgilim olsaydı saçını kendi elimle öyle yapardım çok güzel çünkü 😶 0 0 Yorumla
X_todu Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Bence elbiseye göre ve saç tipine göre saç yapılmalı 0 0 Yorumla
entelman Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl Lise ve üniversitede mezuniyet balolarina katılmadım. Pişman da değilim. 0 0 Yorumla
arabiata Takip Et Xper 5 Yaş: 43 +1 yıl Favori sacim iki numara diyor, klasik adamligini bir kere daha belli edip burdan uzaklasiyorum. 0 0 Yorumla
Bitterçikolat123 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Orgu olmak zorundami yani 2 guzel ama orgulu kismi hosuma gitmedi buyzuzden 3 0 0 Yorumla
turanlar544 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Mezuniyette topuz tercihimdir. kendimi rahat hissetmem beni cool yapar😂😁😀😊 0 0 Yorumla
flamesoxport Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl ya uğraşmaya değmez bazı kızlar düz saç acayip çok yakışıyor en iyisi düzleştir gitsin :) 0 0 Yorumla
vegünbiter Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Resim 3 bence ideal ben olsam öyle yapardım tama bana göre:) 0 0 Yorumla
ArtistSerserii Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Kızlar artık Elidor ile çok daha tarz sahibi olabilecekler. <3 0 0 Yorumla
Luna_Diana Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Ben mezuniyet partimde kot pantolonu giymeyi düşünüyorum... 0 0 Yorumla
hayretBiseyy Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Salaş tüm saç modelleri hem yaşınızı büyütmez hem de doğal bir görünüm yaratır. 0 0 Yorumla
Özgürbeyler Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Sonuncuyu kesinlikle yapmasınlar anten takmış gibi duruyor 1 veya 2 güzelmiş 0 0 Yorumla
Çünküözgürüm Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Kim uğraşacak sabah sabah. Topuz yapardım. Arada da duzlestiririm. 0 0 Yorumla
Selilla Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl 6. Modeli çok beğendim, çok sevimli ve şık görünüyor :) 0 0 Yorumla
pitsarabus Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl 6 numara harika. En dikkat çeken siz olursunuz sanırım bu şekilde. 0 0 Yorumla
_ŞEW_ Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Dalgali saçları varken bir insanın örgülü modeller daha saf doğal ve hoş duruyor bence :) 0 0 Yorumla
MehmetOzdemırTR Takip Et Yoda Yaş: 28 +1 yıl 1 çok abartı, 2 normal, 3 ve 4 güzel, 5 biraz karışık, 6 yıda beğenmedim. Çok çocuksu duruyo. 0 0 Yorumla
Kalp_pare Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Normalde açıksa toplamak gerek. Ya da normalde hep topluysa açık bir model çok farklı gösterir 0 0 Yorumla
Türkkızıkız Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl 3 ve ya 5 tercihimdir. Tabi genelde saçlarımı toplarım daha rahat oluyor. 0 0 Yorumla
Sürmeligil Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl saçlarını açık yapsın dalgalı olsun bence en güzeli o. sade olacak erkeğinin içini eritecek. 0 0 Yorumla
BesteTugan Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Kendi balomda 4 numaralı saçı yaptırmıştım. Gözümde canlanır koskoca maziii :) 0 0 Yorumla
ilaçhatun Takip Et Bilge Yaş: 33 +1 yıl ben mezunıyet balolarında toplu sacın hos olduguna ınananlardanım hem daha rahat 0 0 Yorumla
Supongegar Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Karşim valla ben ruh halime göre seveceğim saç değişir. 0 0 Yorumla
VolkiTolki35 Takip Et Xper 5 Yaş: 42 +1 yıl Keşke hayatımıza böyle zevkli hatunlar girsee? :( ;) 0 0 Yorumla
Arrowette Takip Et Yoda Yaş: 29 +1 yıl Ah mezuniyetim. Bir daha saç modeline göre elbise seçeceğim. 😕 0 0 Yorumla
GoddessOfHades Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Dağınık bir topuz yaptıracağım sanırım veya dalgalı, açık bırakırım 0 0 Yorumla
Dargat Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl 3 ve 5 bayağı yakışır kız arkadaşlara diye düşünüyorum 0 0 Yorumla
ecoli Takip Et Bilge Yaş: 30 +1 yıl Orgulu modeller genelde cok tercih etmiyorum sebebini bilmedigim bir sekilde 😄😄 0 0 Yorumla
livaneli Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl 1 ile 6 arasında kaldım, acaba hangisi yakışır ki bana :D 0 0 Yorumla
ManikDepp Takip Et Xper 7 Yaş: 29 +1 yıl Bende kaç aydır beni Mezuniyet Partisinin En Tarz Kızı Yapacak saç modeli arıyordum teşekkür <3 0 0 Yorumla
Jehoel Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl Kuaför iyi olmadıktan sonra be saç ne istediğiniz saç şekli nede şampuan önemli 0 0 Yorumla
Chacharon Takip Et Guru Yaş: 27 +1 yıl mezuniyette makyaj ve saçı kendim yapmıştım gayet hoş olmuştu hacimli ve dalgalı olması yeterliydi benim için. Sıkı örgü sevmiyorum :) 0 0 Yorumla
__PrensesCiklet__ Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl Ben bombeli at kuyruğu yapmıştım, yüz şekline ve saç tipine göre karar verilmeli bence. 0 0 Yorumla
Ourand_Medan Takip Et Yoda Yaş: 38 +1 yıl Kahkül ve topuzluyu seçin kızlar, çokzel görünüyor. 0 0 Yorumla
pocomotoist Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Üniversite mezuniyeti için Bihter'in su dalgası saçlarını istiyorum:)-Gecen bol olsun.- 0 0 Yorumla
bay_enco Takip Et Master Yaş: 50 +1 yıl Önemli olan mezuniyet balosunda değil, iş hayatına atıldığın da tarz olabilmek. 0 0 Yorumla
Ponythepony Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Hepsi muhteşem fakat birebir uygulayacak profesyonel kuaför bulmak çok zor 0 0 Yorumla
boshersey Takip Et Xper 7 Yaş: 29 +1 yıl Örgü bir kızı prensesleştiren en güzel saç modeli :) 0 0 Yorumla
bahardan Takip Et Guru Yaş: 31 +1 yıl saçlarım siyah. siyah saçta örgü pek kendini gösteremez. 0 0 Yorumla
kermit Takip Et Xper 6 Yaş: 35 +1 yıl Saçların önemi sonradan anlaşıldı bence. Herkes tepeye yuvarlıyordu şimdi öyle değil. 0 0 Yorumla
Comeone34 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Üst kısım örgü alt kısım dalgalı bence çok hoş duruyor 0 0 Yorumla
Nigtmare4 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl ben tüm gece dans edicem bale yapicam mezuniyette bahar aylarında at kuyruğu tercihimdir rüzgar var ucuyorlar saclarim ama orgude gusel aynı örgü peynir gibi 0 0 Yorumla
RemiSem Takip Et Xper 6 Yaş: 35 +1 yıl Bana sorarsanız mezuniyette topuz yapmayın derim. O yüzden bana sormayın djshk 0 0 Yorumla
OuzAlim Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl 3'e vurdur ilgi odağı ol saçlarla uğraşma uzun saç pişmanlıktır. 0 0 Yorumla
Dumanisttbayan Takip Et Bilge Yaş: 30 +1 yıl 6. Görüntüyü ne kadar sevmesemde diğerleri çok hoş 😍 1 0 Yorumla
_Truelove_ Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Farklı bir urun kullanıyorum ama elidorda güzel kokuyor 0 0 Yorumla
Klirenso Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl şöyle dümdüz edip saçlarımın canına okuyacak bir şeyse deneyeceğim. 0 0 Yorumla
alıngankişi Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl vallahi kişiden kişiye değişir. yüz yapısına göre... ama hiçbiri benim tercihim değil , inanın... 0 0 Yorumla
Tttttk Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl örgü model güzel pudra tonlarında abiye birde hızlı uzamış sağlıklı saçlarımla mükemmel 0 0 Yorumla
MrCanSıkann Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Saçı bir tarafa atıp diğer tarafı kazıtmak bu aralar moda olmaya başladı :) 0 0 Yorumla
ceydanr Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl Bunları mahallenin kuaförü becerebilir mi sanıyosunuz 0 0 Yorumla
kubra594 Takip Et Yoda Yaş: 31 +1 yıl Orta okul veya lise mezuniyetleri için uygun olabilir 0 0 Yorumla
Bozkurt2610 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl saçlarım çok cansız ve hiç kolay olmuyor uzamaları kırık oldukları halde uzamıyor diye kestirmeye korkuyorum :/ 0 0 Yorumla
manasızcabakışmalar Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl 4. Ablamin nisaninda yaptirdim brezilya orgulu sekilde cogu kisi bayildi saçıma cok kilolu bir suratiniz yoksa cok marjinal bir model yapin derim 0 0 Yorumla
zırtapoz Takip Et Xper 5 Yaş: 39 +1 yıl 6 numaradaki kadar bakımlı ve güzel kahkülleri olan biri varsa gelsin hemen nikah kıyarım. Saç kızların en önemli makyajı. 0 0 Yorumla
Thelifedark Takip Et Yoda Yaş: 33 +1 yıl 2 ve 4 bir güzel geldi bana digerleri abartılcak bişeyi yok gibi 0 0 Yorumla
begümeren45 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Örgülü saçlar çok doğal en çok sevdiğim taç örgü :) 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Önerileriniz için teşekürler. Ben 2 nolu modeli tercih ederdim. Gerçekten uzatıyorsa hemen denemek istiyorum 0 0 Yorumla
erimysl Takip Et Yoda Yaş: 54 +1 yıl 2 numara bence etkileyici bir tarz bayanlar için olabilirdi 0 0 Yorumla
sertseverr1 Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl naparsanız yapın ama şu çılgın topuzlardan vazgeçin artık bence :) 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
468Cevap
Ben 1deki stili çok seviyorum keşke bir sevgilim olsaydı saçını kendi elimle öyle yapardım çok güzel çünkü 😶
Bence elbiseye göre ve saç tipine göre saç yapılmalı
Lise ve üniversitede mezuniyet balolarina katılmadım. Pişman da değilim.
Favori sacim iki numara diyor, klasik adamligini bir kere daha belli edip burdan uzaklasiyorum.
Orgu olmak zorundami yani 2 guzel ama orgulu kismi hosuma gitmedi buyzuzden 3
Mezuniyette topuz tercihimdir. kendimi rahat hissetmem beni cool yapar😂😁😀😊
ya uğraşmaya değmez bazı kızlar düz saç acayip çok yakışıyor en iyisi düzleştir gitsin :)
Resim 3 bence ideal ben olsam öyle yapardım tama bana göre:)
Kızlar artık Elidor ile çok daha tarz sahibi olabilecekler. <3
Ben mezuniyet partimde kot pantolonu giymeyi düşünüyorum...
Salaş tüm saç modelleri hem yaşınızı büyütmez hem de doğal bir görünüm yaratır.
Sonuncuyu kesinlikle yapmasınlar anten takmış gibi duruyor 1 veya 2 güzelmiş
Kim uğraşacak sabah sabah. Topuz yapardım. Arada da duzlestiririm.
6. Modeli çok beğendim, çok sevimli ve şık görünüyor :)
6 numara harika. En dikkat çeken siz olursunuz sanırım bu şekilde.
Dalgali saçları varken bir insanın örgülü modeller daha saf doğal ve hoş duruyor bence :)
1 çok abartı, 2 normal, 3 ve 4 güzel, 5 biraz karışık, 6 yıda beğenmedim. Çok çocuksu duruyo.
Normalde açıksa toplamak gerek. Ya da normalde hep topluysa açık bir model çok farklı gösterir
3 ve ya 5 tercihimdir.
Tabi genelde saçlarımı toplarım daha rahat oluyor.
saçlarını açık yapsın dalgalı olsun bence en güzeli o. sade olacak erkeğinin içini eritecek.
Kendi balomda 4 numaralı saçı yaptırmıştım. Gözümde canlanır koskoca maziii :)
ben mezunıyet balolarında toplu sacın hos olduguna ınananlardanım hem daha rahat
Karşim valla ben ruh halime göre seveceğim saç değişir.
Keşke hayatımıza böyle zevkli hatunlar girsee? :( ;)
Ah mezuniyetim. Bir daha saç modeline göre elbise seçeceğim. 😕
Dağınık bir topuz yaptıracağım sanırım veya dalgalı, açık bırakırım
3 ve 5 bayağı yakışır kız arkadaşlara diye düşünüyorum
Orgulu modeller genelde cok tercih etmiyorum sebebini bilmedigim bir sekilde 😄😄
1 ile 6 arasında kaldım, acaba hangisi yakışır ki bana :D
Bende kaç aydır beni Mezuniyet Partisinin En Tarz Kızı Yapacak saç modeli arıyordum teşekkür <3
Kuaför iyi olmadıktan sonra be saç ne istediğiniz saç şekli nede şampuan önemli
mezuniyette makyaj ve saçı kendim yapmıştım gayet hoş olmuştu hacimli ve dalgalı olması yeterliydi benim için. Sıkı örgü sevmiyorum :)
Ben bombeli at kuyruğu yapmıştım, yüz şekline ve saç tipine göre karar verilmeli bence.
Kahkül ve topuzluyu seçin kızlar, çokzel görünüyor.
Üniversite mezuniyeti için Bihter'in su dalgası saçlarını istiyorum:)
-Gecen bol olsun.-
Önemli olan mezuniyet balosunda değil, iş hayatına atıldığın da tarz olabilmek.
Hepsi muhteşem fakat birebir uygulayacak profesyonel kuaför bulmak çok zor
Örgü bir kızı prensesleştiren en güzel saç modeli :)
saçlarım siyah. siyah saçta örgü pek kendini gösteremez.
Saçların önemi sonradan anlaşıldı bence. Herkes tepeye yuvarlıyordu şimdi öyle değil.
Üst kısım örgü alt kısım dalgalı bence çok hoş duruyor
ben tüm gece dans edicem bale yapicam mezuniyette bahar aylarında at kuyruğu tercihimdir rüzgar var ucuyorlar saclarim ama orgude gusel aynı örgü peynir gibi
Bana sorarsanız mezuniyette topuz yapmayın derim. O yüzden bana sormayın djshk
3'e vurdur ilgi odağı ol saçlarla uğraşma uzun saç pişmanlıktır.
6. Görüntüyü ne kadar sevmesemde diğerleri çok hoş 😍
Farklı bir urun kullanıyorum ama elidorda güzel kokuyor
şöyle dümdüz edip saçlarımın canına okuyacak bir şeyse deneyeceğim.
vallahi kişiden kişiye değişir. yüz yapısına göre... ama hiçbiri benim tercihim değil , inanın...
örgü model güzel pudra tonlarında abiye birde hızlı uzamış sağlıklı saçlarımla mükemmel
Saçı bir tarafa atıp diğer tarafı kazıtmak bu aralar moda olmaya başladı :)
Bunları mahallenin kuaförü becerebilir mi sanıyosunuz
Orta okul veya lise mezuniyetleri için uygun olabilir
saçlarım çok cansız ve hiç kolay olmuyor uzamaları kırık oldukları halde uzamıyor diye kestirmeye korkuyorum :/
4. Ablamin nisaninda yaptirdim brezilya orgulu sekilde cogu kisi bayildi saçıma cok kilolu bir suratiniz yoksa cok marjinal bir model yapin derim
6 numaradaki kadar bakımlı ve güzel kahkülleri olan biri varsa gelsin hemen nikah kıyarım. Saç kızların en önemli makyajı.
2 ve 4 bir güzel geldi bana digerleri abartılcak bişeyi yok gibi
Örgülü saçlar çok doğal en çok sevdiğim taç örgü :)
Önerileriniz için teşekürler. Ben 2 nolu modeli tercih ederdim. Gerçekten uzatıyorsa hemen denemek istiyorum
2 numara bence etkileyici bir tarz bayanlar için olabilirdi
naparsanız yapın ama şu çılgın topuzlardan vazgeçin artık bence :)