Herkes yok boyle yaparim yok şöyle yaparim diyor ama herkesin yaptigi saclar aynen şu şekilde ya duzlestirirler ya da maşa yaparlar bu kadar yok tac seklinde orguymus falan kimsede gormedim acikcasi
örgüden taç modeli gerçekten çook zarif ve çook şık çok tatlı onu tercih edinnnn ama kep atıcaksanız etmeyin çünkü kep töreninde kepi takınca saç ama baloda tercih edebilirsiniz
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
468Cevap
örgülü modeller güzel ama herkse yakıstıgı söylenemez
bizde artık kellik dönemi başlıyo asıl ona bir çare bulun :-)
2 ve 3 bana göre hem biraz ciddiyet hemde belirginliği ön plana çıkarıyor. Kısaca en sevdiğim tarzlar ve mezuniyet için ayrıca tercih edilmeli
Kahküllü favorim ayy ne güzel yakıdıyor özellikle uzun yüzlü olanlara cünkü yüzü öyle hem büyük hem de sivri göstermiyor bu model💜😊😍
örgü sac modeleri cok güzel model cok severim eskileri hatırlatır heleki bakım yaptıysan sürekli
Her gün saç yıkamak sağlıklı değil saçlarınızı gün aşırı yıkayın
Saçlarım cansız ve kırık olduğu için ben topuz yaptıramamıştım baya içimde kaldı 🙈
Kadınlara yeni saç modelleri hayırlı olsun diyelim ozaman 😀😀
Şu 3. saç modeli nasıl güzel bayıldım bence mezuniyeti olan yaptırsın daha benim mezuniyetime çok var :(
Saçım yok ki ilacım olsa ben sürerim
😕Erkekler kafa yapısına ve fiziksel görünüşe ters düşmeyecek saç yapısını beğenir. En axından benim için böyle
bos verin parttleri martileri gencler onemli olan mevzuniyet notu hos burasi turkiye onemli olan torpil torpil😃
Fotograftaki gibi kızlar olsalar hadi yap ama nerde
Tamam bizim tarafta o kadar şey degil ama yine o saclara ne gerek var oyle
Herkes yok boyle yaparim yok şöyle yaparim diyor ama herkesin yaptigi saclar aynen şu şekilde ya duzlestirirler ya da maşa yaparlar bu kadar yok tac seklinde orguymus falan kimsede gormedim acikcasi
O değiğlde 5 numara çok güzel bence he bu arada 5 numara çok güzel söylemişmiydim :) <3
Guzel modeller dusunmussunuz orgu modelleri guzel bence
Mezuniyet partisinin en tarz kizi olana madalya takiyorlar
Mezuniyet partilerine asla gitmedim çünkü hoşlanmadığım insanlar vardı. Sıkıcı bence kokoş kaynıyormuş zaten ortalık uyuz uyuz tipler falan...
Iyyyyykkkk
O top topuzlarla çekici olunuyor muydu ya? Eskiden yapardım :D
Lise mezuniyeti icin uygun bir kaci digerleri uni. Mezuniyetinde de yapilabilinir.
Kapali giderim partiyee saclarimla ugrasmaya gerek yok :) ama modeler güzelmiş
Mezuniyetimize 2 yıl var daha hayırlısıyla görecez o günlerde inşallah
elidor canlı bir saç sunuyor çok güzel özgeven verdiği için açık ve düz bir saç mukemmel olur
saç modelinin yakışıp yakışmadığı kişiden kişiye değişir.
Zamanında gitmedim mezuniyet törenine
Şimdi niye yapsın beni o günün yıldızı.😂
Sacimi taramam pek. Ve elimle duzenlerim. ELidor'u pek bulamadim.
Ayyy inanin cok yardimci oldu bana bende mezuniyette saclarimi nasil yapsam diye dusunuyodum cok yardimi oldu bana 😀😀
örgüden taç modeli gerçekten çook zarif ve çook şık çok tatlı onu tercih edinnnn ama kep atıcaksanız etmeyin çünkü kep töreninde kepi takınca saç ama baloda tercih edebilirsiniz
Saçların uzun ise fön çekip dalgalandırsan kendi haline biraksan daha çok yakışacak tır
Saçların dağınık olası ayrı bir havası var cok seviyorum saç modeli boyle olunca
Güzel bir bence olmuş şu örgü modelleri harika uyguluycam mezuniyetimde
gercekten bu sac modellerini mi sectiniz cok zevksizsiniz
elıdor sampunı çok kullanırım ve severım
ılk resımdekı balık sırtı örgıu çok guzzel
Teşekkürler elidor sayende mezuniyetin en tarz kızı benim
Harikaa. d artık ben de mezuniyetin en tarz kızı olucam
Bir klasikle başlayalım: Balıksırtı örgü ile zarif ama modern bir stil yakalayabilirsin.
Bir elidor kullanıcısı olarak gayet memnun olduğumu dile getirmek istedim.
Yıllardır kullanıyorum bu marka hep banyomun köşesinde vay bee..
4 numaradaki saç modeli çok güzel. Bazı kızlara çok yakışıyor.
Bir klasikle başlayalım: Balıksırtı örgü ile zarif ama modern bir stil yakalayabilirsin.
Bunların yerine su dalgası ya da fön yaptırmayı tercih ederim
Mezuniyetim yaklaşıyor bu tavsiyeleri ben de uygulayacağım
Spor giyim topuklu ayakkabi ve atkuyrugu favorim gerisi hikaye
Jöle ile geriye taranmış saç modeli çok hoş duruyor
fazla abartılı olmayacak şekilde sade bir saç modeli çok güzel olur
Bence en güzeli 4 saçlarını bir
Yana atarak çok çekici bişey
Kızlar geeçekten de bu konuda fazlasıyla kendikerini yoruyorlar
Bence güzel kızlar herzaman güzeldir. Ne olursa olsun gülüşü varsa herZaman en favarı kız odur
Bence mezuniyette dalgalı saç en iyisi tabi modelli sadece salık ve dalgalı değil =)
Kendi saç modelim bunlardan hayliyle daha iyi olacak
Ulan bizim mezuniyete sadece ablalar gelmişti haremlik selamlık oturmuştuk hey gidi hey
Saçları uzun, bakımlı ve güzel bir fön çekilmiş bir bayan her yerde beğenilir gözüm 😘
keşke ordaki kadar güzel yapabilsem saçları, aynısı gibi olmuyor :(
Bence eğer bir kızın saçları uzunsa ve hoş duruyorsa örgülü saç stili daha hoş durur güzelliğine güzellik katar +hanımefendicik gösterir örgülü saç
sac modeleri cok güzel yılın trend modeleri kızlar cok beğenecek
Doğal görünümu seviyorum ayrıca ilk resimdeki kızın saçları ne renk?
Örgülü saç modeli ya da saçlar tek bir yanaa atılmış olcak öyle daha güzel olur
Salas ve daginiz sac modellerini daha cok tercih ederimp
Bana en yakisan model neyse onu yaparim sonucta herkesin yuz sekli farkli saci farkli
2 numara oldukça doğal duruyor. Böyle özel günlerde görüntüden daha çok bence duruş önemli.
Örgü yaptırırdım kız arkadaşıma :) örgüden tutup vururdum kırbaçlı