Partinin en çok konuşulan kızı olmaya hazır mısın?
Bu saç modeli beni baya tarz sahibi kız yapabilir.
im.haberturk.com/.../...5355303d44ca2a_640x640.jpg
:D asfs20 Yorumla
+1 yılÖrgülü saç modellerini severim
Mezuniyete sanırım saçlarım salık, dalgalı bişey yapacağım..
Topuz yapmam72 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
467Cevap
Sprey veya jöle yardımıyla sağdan soldan çıkan saçlarla baş edilse de, sert ve yapay bir görüntü veriyor. Ben de severim saç bakım spreyi kullanmayı. Diplerine tam gelmeyecek şekilde, elektriklenen veya kırıldığı için sağdan soldan çıkan saçları dizginlemeye bire bir.
20 Yorumla
+1 yılMezuniyetimde saçlarımı enseden ufak ve doğal bir topuz yaptırmıştım. Gelinin kız kardeşi gibi kabarık saçlarla dolaşan herkes bin pişmandı. Sakın gereksiz kabarık saçlar yaptırmayın derim. Ve son olarak sim pişmanlıktır.
21 Yorumla- +1 yıl
Tam olarak söyleyeceklerim bunlardı 👍
+1 yılŞu kahküllü olan nasıl sevimli ay bayıldım. Bana yakışmıyor ama yakışan varsa kesinlikle onu yaptırsın <3
10 Yorumla
+1 yılDalgalanan saçlar kesinlikle kızlara çok yakışıyor, mis gibi de kokuyor bir de genelde... :)
20 Yorumla
+1 yılYarısı toplu ve gerisi salık, dalgalı saçlara hastayım. Saçlarım uzun, o konuda sıkıntım yok ama krem çok iyi geliyor şu sevimli yeşil olan. <3
00 Yorumla
+1 yılBalıksırtı çok hoşuma gitti. Her kıza yakışacak bir saç modeli. :)
00 Yorumla- Saç Bakım konusunda 10,9b cevap paylaştı.
u +1 yılEmeğinize sağlık mükemmel bir yazı olmuş. teşekkürler..
00 Yorumla
+1 yılHiç unutmam lise üçte 4. sınıflardan bir arkadaşım benle baloya gitmek istediğini söylemişti. Çok samimiydik kırmadım kabul ettim. O sıralar iki saç modeli çok tutuluyordu Balık Sırtı ve Top Topuz modeli. Genel olarak herkes top topuz yapıyordu. Bende Balık sırtı yapayım da farkım olsun dedim. Demez olaydım! Baloda 4. sınıf kızlar ve ben -yaklaşık bir 100-110 kız falan var- hepimiz balık sırtı yapmışız! Baloda hepimiz birbirimizin yan çarı gibi duruyorduk. Balo sonunda fotoğraf çekildik o kadar kız içinden hala kendimi bulamadım. Eve giderken arkadaşım bana tuhaf espiriler yapıyordu. Neyse eğlenceli bir gece olmuştu. :D
00 Yorumla
+1 yılörgülü modellerin hepsine bayılıyorum. topuz da güzel ama herkese yakışmıyor, tam topuz yapınca yaşından büyük gösteriyor genelde. o yüzden hafif dağınık ve çılgın bir görünüm iyidir :)
22 Yorumla- +1 yıl
@EvcilÖküz anlayamadım?
Şu 4. resimde ki göz makyajının adını söyleyebilir mi biri? Yıllardır şunun ismi nedir diye araştırıyorum. Lakin her yerde farklı bir şey yazıyor.
Saç olarak dalgalı ve örgülü favorimdir. Ayrıca topuzda basit olmasına karşın en sevimli saç modeli olabilir.00 Yorumla
+1 yıl5 de sarı saç, hani şu alelade toplanmış olan. Çok tatlı. Diğerleri basit bence öyle bir gece için. Zaten benim dediğim modelde sadece kısa saca uygulanabilir. ya da orta uzunluktaki bir saca. Mezuniyet deyince aklıma birbirini asla çekemeyen kızlar geliyo nedense.😎😄 Bence en şık olmalılar. En güzel olmalılar.
00 YorumlaYa soru bile popüler olmak icin kendini değiştirmeye zorluyor insani tarz olmak icin yapilan eziyete bak insanin kendisine her gün neyzen o ol neden girtiniyon arkadas seven ilgi duyan bike duysun hoş san bike his il ambalaj on numara içi boş ise bir boka yaramaz balon patlayinca ilk sen üzülürsun tarz sekil peh popüler kültür kurbani bunlar. Kendimi begendirecek SEM kendimi begnyim. Mantigi beğenme kendini ha ilkede popüler ilcam desen cilgin ve deli ilman ve insanlar takmaman yeter 😉😉😉
00 Yorumla
+1 yıl4. yü yapacak olan kadınla evlenebilirim. o stil cesaret ister, cesur olmakta özgüven ister. Kendisiyle barışık hayatı seven bir kadın izlenimi bırakır bende, dış görünüş olarakta son derece dikkat çekici
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen dışarı çıkınca çoğu kez yaptığım sac modelinden biridir
+1 yılKesinlikle iki daha doğal görünüyo bence ben öyle yapmıştım ama kuaförün gazabı diyelim nihal candan arkadaşımdı onunla birlikte aynı kuaföre gittik ama sonuç berbattı günümü mahvetti o kadar da para verdim :(((
00 Yorumla
+1 yılBiz de liseden mezun olduk. Bir karış etek giyme, kilolarda boyalanma ve 1 karış topukluların içinde yürüme çabasına girmedik. Biz 7 yurt kızı olarak şüphesiz ki makyajsız ve kot pantolon ile mezuniyete katılan tek gruptuk.✌🏼
00 Yorumla
+1 yılHepsinden once ozgun olmali sac stilin. Senin tarzina uygun olmali. Yuz hatlarina uyumlulugu en son tartisilacak konu. Ilgi cekecegim diye baskasi olmana gerek yok. Kendin olmalisin baskasi degil. O yuzden once ozgunluge bakmali.
00 YorumlaŞu modeli hiç bir tanesine değişmem!
s-media-cache-ak0.pinimg.com/.../...b140fe197b.jpg00 YorumlaHepsi boş kızlara en çok yakışan saç modeli düz veya gerçek kıvırcıktır çok kasmaya gerek yok bence. Mesela Bensu Soral dizide çok hoşuma gidiyordu düz saçı ile ama Beyaz Showa gittiğinde saçını topuz gibi değişik birşey yaptırmış hiç hoşuöa gitmemişti tabi birazda tercih meselesi
00 Yorumla
+1 yılvalla ben direkt kalın maşa yapıyorum gerisini saçıma bırakıyorum duruma göre hafif toplama filan yapıp abiye hale de getirebiliyorum her yerde her zaman güzel görünmenin en kolay yolu
00 Yorumla
+1 yılbenim ilgimi cekecez kiz "2. Örgüyü sadece üst bölümüne uygulayıp, saçlarını ipeksi bir şekilde dalgalanması için özgür bırakabilirsin." seklinde sacini yapmis olan olurdu.
00 YorumlaPartide "tarz" olmak için şekilden şekile girmek ne kadar doğru bilemiyorum. Bence bu işler ayna karşısında yürekten bir "Ben Güzelim" cümlesi için yapılmalı.
00 YorumlaYataktan kalktığın gibi gitmek bende daha çekici Okadar uğraşmaya gerek yok. Daha çekici oluyo. Mümkünse pijama falan birlikte çok güzel olur ilerde güzel bir nostalji olur. :)
00 Yorumla
+1 yılRusların tarzı olan bir model var geriye doğru şöyle hafif ıslak gibi sertleştirici ile şekil veriyolar cok hoşuma giderdi
00 Yorumla
+1 yıl2 yi daha dağınık daha bohem ve altları minik örgülü yaptırdım çok güzel oldu :) lise mezuniyetiydi bu arada :D
00 Yorumla
+1 yılbunu yapmayacaktınız! kızların her 10/3 birbirine benzeyecek ve buda demek oluyorki kavalyelerinin başı ağrıyacak...
00 YorumlaErm gecen insta da bir kız gördüm saçının belli bölümlerini frapan renklerle kombin etmişti çok sexy duruyordu bence denenebilir
00 YorumlaŞaka gibi ama benimde saçlarıma elidor iyi geliyordu bir ara kullanmıştım. Erkekler için çıkarsalar alırım belki
00 YorumlaIclerinden tek sevmedigim 5. Onun disinda gercekten yakisana yakisiyor ve gercekten dedigin gibi baya dikkat cekici ^-^
00 YorumlaÖrgülü modellere bayılıyorum, mezuniyetim çoktan geçti fakat günlük olarak bu tür örgü modellerini de kullanırım 😀
00 Yorumla
+1 yıl3. Fotodaki saç modelini bayanlara çok yakıştırıyorum. Özellikle beyaz tenli, koyu saçları olan bayanlara...
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDirek pijamayla mezuniyete gitmeyi düşünüyorum şu saçlarını topuz yapıp üstüne de beyaz sim döken kızlar... lütfen daha fazla yaşamayın görüntü kirliliği ben çevremizin temizliğine önem veren bir bireyim
00 YorumlaGoydigim kiyafete gore saçımi ya topuz yaparim ya da salirim kivircik zaten baska bir secenegim yok:))
00 Yorumla
+1 yılBence Hacim vererek tek bir yana attığın saçlarınla kolayca dikkat çekici bir tarz yapabilirsin hatunumun saçını tam böyle yapmasını isteyeceğim
00 YorumlaGiycegim elbiseye gore sac modelimde degisir hepsi yapabilirim ama iki tane sagli sollu topuzlar haric :-D
00 YorumlaTaç şeklindeki örgü çok hoşuma gidiyor benim, mezuniyete katılacak olsam tercihimi ondan yana kullanırdım sanırım.
00 YorumlaBu saçların hiçbirisi sanırım benim yüz tipime gitmez. benim yüz tipime sanırım saç gitmiyır😂kocaman bir yüzüm var😐
00 Yorumla
+1 yılŞu top topuzları lisedeyken yapardım :)))
51 Yorumla- +1 yıl
süper
Son fotograftaki kiz oyle uzayli zekiye gibi mezuniyete gelirse dans edicek erkek bulamaz benden soylemesi 😄😄
00 Yorumla
+1 yıl3 numara iyi sonuncuda iyi ama tip desteklemezse olmaz :D
10 Yorumla
+1 yılMezuniyet töreninde 3.
Balosunda 4. yü tercih ederim10 Yorumla
+1 yılZevkler ve renkler farklı olduğu için herkesin gorusu farkli bence mezuniyet partilerinde toplu olmasindansa acik sac daha iyidir
00 Yorumla
+1 yılNe mezuniyeti arkadaş sırada bir merasim var oda cenaze😂
10 YorumlaMezunıyet saclarım hep açık dalgalı olmustu tozukdan yana degılım..
10 Yorumla
+1 yıl1800'ler tarzında lüle yapıp salık bırakacağım.
Tüllü Tüylü şapkalardan da takarım.00 Yorumla
+1 yılŞu 3. Saç modelini cok sevdim. Örgülü sac modelerine bayılırım zaten.
00 Yorumla
+1 yılAbi bir kız saçını örmeli ya bide gözlük varsa harika oluyorlar.
00 Yorumla
+1 yıl2. Ve 6. Güzelmiş keşke bunları mezuniyet olmadanönce görseymisim 😂😂
00 Yorumla
+1 yılBen tek tarafı ördürüp kalanı dalgalı bırakmıştım. Hafif toplatarak.
00 Yorumlasaçlarım kısa ve kıvırcık. bunlardan hiçbirini yapamıyorum :/
00 Yorumla
+1 yıltop topuzlar muhteşem görünüyor ya saçlarım gür olmadığı için yakışmaz bana pek ama çok severim
00 Yorumla
+1 yılDoğal olun, güzelseniz fazlada bir şeye gerek duymazsınız
00 YorumlaBen kadında doğallıktan yanayım. Doğal renkler, aşırıya kaçmamış makyaj ve abartısız bir saç seçimi. Tarzsın 👍
00 YorumlaBence en güzeli fazla uğraşma bir sağa bir sola bir öne bir arkaya savuttur bırak dağınık kalsın
00 Yorumla
+1 yılBana kalırsa taç şeklindeki saç çok tatlı duruyor. Size tavsiyem, onu yapın. :D
00 Yorumla
+1 yılYüz şekli de önemli bir etken bu saç modellerinde. O önemli ayrıntıyı unutmayalım :)
00 YorumlaOgrulu saac benim gibi rahatliga duskun olanlara gelsin
00 YorumlaTop topuz mu kaldi ya 80 lerde yapiliyordu o yapmayin soyle seyler arkadaslar orgu modelleri iyi
00 Yorumla
+1 yılHepsi güzel görünüyor bakımlı olunca, ama üç numaradaki daha hoş..
00 Yorumlaerkekler de bu modaya ayak uyduracak sanırım.
yoksa asker tıraşıyla mı gelelim? :)00 Yorumla
+1 yılFresh bir görüntüsü olmalı ne öyle görümce topuzu yapmanın alemi ne
00 Yorumla- Devamını Gör (820)
Detaylı bilgi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 






En İyi Cevaplar