Bu 14 Şubat’ta “Aşkın rengi kırmızıdır” diyenlere, “Hayır, pembedir” diye cevap veriyoruz! #PembeyeŞ
Saç Bakım Sevgililer Günü’nde Kırmızının Tahtını Sallayacak 6 Pembe Şey (Sayfa 4) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1924 Sevgililer Günü’nde Kırmızının Tahtını Sallayacak 6 Pembe Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 43 kişi beğendi
mehmetsecen Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Biz sevgililer gününde onların tahtını salladık 0 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 +1 yıl Saç Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı. Kırmızının tahtı sallanır ama asla yıkılmaz 😜😜🙃 0 0 Yorumla
MichaelDemiurgos Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Aşk dolu sözleri severim ama duygu katacak 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
339Cevap
Yok yok sevgilimiz yok napalım yani
Çok iyi :)) sevindim açıkcası
Herkes birbirinden güzelijhgdsbnjju
Pembe masum duyguların rengidir 😍
Pembeleri kıskanmamak elde degil
Penbe güzeldir vazgeçilmezlerimdendir
Pembe çocukluktur masumluktur
Aşk alev alev yanmaktır...
Hiç sevgilim yok bu sorunun cevabı da yok
Pembe olmayan herşey bence
Pembe cinsiyetçi bir renk bu yüzden sevmiyorum.
Çok güzel fikirlermiş çok beğendim
6 yildir elidor pembe kullanıyorum çokta memnunum.
Kırmızının yerini pembe tutamaz
Güzel paylaşım teşekkürler 🙏
Kırmızı adamdır her zaman kırmızıcıyız
Göze en tatlı gelen renk :) prenses rengi 😃
sevdiğim pembe Pamuk şeker
Biz sevgililer gününde onların tahtını salladık
Aklıma trendyolun kırmızı don reklamı geldi 😂
sevdiğim en pembe şey Pamuk şeker 🙃
Tabiki pembe çikolata 😋😋🥰
Aşık eden bir pembe düşününn
Pembe kırmızının yavrusu olmuyor mu?
Güzel paylaşım olmuş emeğinize sağlık.👍
Pembenin yeri hep ayrı ki 😂
Pembenin yeri heryerde ayrı*-*
Pembe rengi pek sevmiyorum ya
Pembe panter bilirim gerisi yalan 😄
#pembeyeşimdibak ve farkı gör!
Pembe güzeldir. Pembe gönlüm sende.
#pembe
Pembe sevdiğim insanı hatırlatır bana
Sadece pembe değil bütün renkler bence :)
Pembe çamaşır olarak güzeldir
Pembe güzeldir yakışır insana.
Pembe güller çok güzel olur
Malesef pembe sevmiyorum.
Bende denemeyi düşünüyorum
Aşkın rengi belli zaten kırmızıdır net😂❤️❤️❤️
Aşkın rengi kırmızıdır...
Sevgilimiz olmadı ki tahtımız sallansın.
Pudra pembesi, başka tanimam
Zevkler ve renkler tartışılmaz
Kırmızı aşkın rengi💜 be en çok sevdiğim renk
Pembe iyidiri y'a :D iyi bir renk seçimi :D
Her zaman pembeci olmuşumdur.
Ama temsilen kırmızıdır bence ya
14 Şubatta biz mahallecek siyah giyiniyoruz
gayet guzel olur tabi kide
Kırmızı tahtını vermez kimseye
Kırmızı daha hoş bence :D
Kırmızının tahtı sallanır ama asla yıkılmaz 😜😜🙃
Benim için de pembe, kırmızıdan daha güzel.
Kırmızı açık ara farkla önde bence
Aşk dolu sözleri severim ama duygu katacak
Wllerine sağlık paylaşım için teşekkürler
Kırmızı daha güzeldir aşk ve tutkunun rengi
Pembe pirlanta var mi , icat edildimi :)
5 ama ben mum cok severim o yuzden.
Pembe çok kötü bir renktir.