Bu 14 Şubat’ta “Aşkın rengi kırmızıdır” diyenlere, “Hayır, pembedir” diye cevap veriyoruz! #PembeyeŞ
Saç Bakım Sevgililer Günü’nde Kırmızının Tahtını Sallayacak 6 Pembe Şey (Sayfa 5) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1924 Sevgililer Günü’nde Kırmızının Tahtını Sallayacak 6 Pembe Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 43 kişi beğendi
AngelInHeaven90 Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Pembe sevilmez mi w (°o°) w 0 1 Yorumla Ydumm +1 yıl Kırmızı bana daha çok yakışıyor Yorumla
biradetmehmet Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl Saç Bakım konusunda 602 cevap paylaştı. sevgilimin günü mü olur her günüm onun 0 0 Yorumla
İremdemirelBTS Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl O yüzden pembeyi çok seviyorum çok tatlı rengi var 0 0 Yorumla
Yusuf_demir Takip Et Xper 7 Yaş: 48 +1 yıl Pembenin kendisi bile etkiler zaten kadınları😁 0 0 Yorumla
antaly_ali Takip Et Master Yaş: 33 +1 yıl Başka şeyler de olmalı bu kadar yetersiz değil mi? 0 0 Yorumla
Gamzelicocuk93 Takip Et Xper 7 Yaş: 32 +1 yıl Pembe bikini kirmizidan sonraki renk diyebilirim 0 0 Yorumla
selincanarslan Takip Et Xper 5 Yaş: 44 +1 yıl pembe zarifliği temsil eder en güzel renklerdendir 0 0 Yorumla
Ulasbey_5 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Kadına mor eflatun tonda renkler daha çok yakışır 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
339Cevap
Kirmizi gibi olamaz ama pembede guzel
efenim pembe bir çorap olabilirmi
Maviden daha güzel bir renk yok...
Kırmızı da pembe de kadına yakışıyor.
Evet bazı pembe tonları hoş gözüküyor 😅👌
Pembe renk az topik işi değilmi ya
Pembe sevilmez mi w (°o°) w
Kırmızı bana daha çok yakışıyor
Kırmızı kadar etkili bencede :))
Pembe en sevmediğim ikinci renk. Ama elidor iyi.
bence pembe bir ayıcık hiç fena olmazdı
Kırmızı çok güzel ben bayilirim
Pembeyi sevmiyorum kırmızı yine iyi ama
hayat pembe ile güzel
kırmızı ise sadece
3. Çok Güzel Duruyor Diğerlerine Göre
pembe güller, kırmızı güllerden daha güzel 🌼
Şu 14 Şubat bir geçsede kurtulsak.
Şeker pembesi harika olur
7-Yumuşak mis kokulu saçlar 👍
2 deki elbise güzelmiş gerçekten
pembe zaten kırmızıdan iyidir 😻
Askin rengi gercekten🙂fevklade
sevgilimin günü mü olur her günüm onun
Güzel paylaşım emeğe saygı.
Sevgilim olmasa da olsunndu
Pembe masumiyetin rengidir aslında 😊
Yeşil ve turuncu elidor kullanıyorum ben, 🙊
Pembiş pembiş çok tatlı da duruyor
sevgililer günü mü kaldı artık
Masumiyet ve güzelliği simgeliyor
O yüzden pembeyi çok seviyorum çok tatlı rengi var
Pembe, ve her tonu güzel 😊
Bence alınabilecek tek şey vosvos
Mor hepsinin tahtını sallar.
Pembe allık ve pembe zarif topuklu 🌸
Siyah güller daha güzel...🖤
Pembe doğanın güzelliklerini yansıtan renktir.
tam benlik ben de istiyorum
Kırmızıyı geçemez, onu geçin 😬
Pembenin kendisi bile etkiler zaten kadınları😁
evet bencede güzel fikir helal
pembe güzeldir ama kırmızı ya kırmızı!!
Başka şeyler de olmalı bu kadar yetersiz değil mi?
Sevgilim yok malesef olsaydı düşünürdüm.
Pembe mumlar ilgimi çekti.😍
Pembe tatlı duruyo kirmizi seksi 😂
Mükemmel yenilikler olmuş gerçekten. d. d
Bana göre en sexy renk beyaz
Çekici pembe kombin çok hoş
O dudaklara mat pembe bir ruj iyi giderdi
Elidorun pembesi her zaman güzel :)
Pembe bikini kirmizidan sonraki renk diyebilirim
14 Şubat yine sap geçirdik 🚬
pembe zarifliği temsil eder en güzel renklerdendir
Burdaki pembe nickler diyorum 😁
Elinize sağlık pembe herşeye çok yakışıyor
Pembe huzur sevgiyi anlatıyor bana
pembe kombin çok tatlı oluyor bencede
Hiçbirini görecek kadar şanslı değilim 😔
Ne kadar da tatlışlar 😻😻
Kadına mor eflatun tonda renkler daha çok yakışır