Yılbaşı için geri sayıma başladık! Planlar yapıldı, şıkır şıkır elbiseler seçildi, makyaj tarzına ka
Saç Bakım Yılbaşı Gecesinin En Havalı Kızı Olmanı Sağlayacak 8 Süper Saç Modeli (Sayfa 7) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1315 Yılbaşı Gecesinin En Havalı Kızı Olmanı Sağlayacak 8 Süper Saç Modeli Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 28 kişi beğendi
Nefertiti__ Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl Hic kullanmadim. Denicem. Bakalim nasil olacak. 0 0 Yorumla
joeblack18 Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Saç Bakım konusunda 426 cevap paylaştı. 4 ve 7 gayet güzel... 0 0 Yorumla
ekonometrimio Takip Et Guru Yaş: 33 +1 yıl Ev halimin üzerine ev topuzu süper olacaktır.😌 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
877Cevap
Kızlar dağınık sarı saçla 10 numarasınız
ben olsam 8 numarayı yaparım
2 numaradaki sarisin bayan cok guzel duruyor😘
Hic kullanmadim. Denicem. Bakalim nasil olacak.
Hiçbiri şalimla olacak
kuru şampuanlar açıkçası hoşuma gitmiyor
3 . saç modeli mükemmel :)
Topuz herzaman kurtarıcı ☺️
İki numara hem tatlı hem zarif gibi
bana göre hepsi güzel
Saçları açık olan kızlar bana daha çekici geliyo
Bence birinci resimdeki saçlar güzel
balıksırtı güzel oluyor her daim...
Üç kuruş fazla olsun kırmızı olsun :D
4. Maddedeki model hoşuma gitti ya baya güzel
yarım topuz iyiymiş :D
Tac gorunumlu orguler guzelmis.
Gevşek ve tarz örgüler ;)
3 dogallik en iyisi :D
Üj, bej yedi güzelmiş be yaa
Punk topuzlar güzelmiş 😃
5 dedim.. Geçici boyayla renkli saçlar
Bence yarım topuz çok güzel
Yarın topuz benim olayım diğerlerini BECEREMİYORUM
yarım topuz favorimm yılbaşında :) ♥
Doğal dalgalı saçlar😍
Dağınık saçlar ya da yarım topuzcuk
Salaş bir örgü her zaman ayrı bir hava katar
Bence bu kadar seye gerek yok diye dusunuyorum...
gayet salaşbir saç kesinlikle :)
Salaş olmayı seviyorum
Oturun evinizde mis gibi
yuzu guzel olan kut sac yapsın
Yarım topuz en uygun bence.
Dağınık örgüleri çok beğeniyorum 😊
4 ve 7 gayet güzel...
Renkli saç ı denemeyi düşünüyorum
Uzun at kuyruk bayanlara com yakışıyor😍😍
ben en iyisi kendi kıvırcığımla gidiyim :D
1 ya da 6 numara. Gerisi çok sıradan!
Hmm saçlarım çok kısa ama benim
Saçlarla ilgilenmiyorum. İlgilenenlere sevgiler.
Biz yılbaşı kutlamıyoruz ve hep evdeyiz o gece
Sade ve hoş olmalı bence.
Vintage tarzı daha hoş oluyor.
İri maşayla doğal dalga yapacaksın kırmızı ruj
Hafif dalga yi tercih ediyirum
kardeş ben erkeğim. :))
Kadınlar için oldukça süslü bir bence.
ev modeli. tepede topuz yapıcam. -.-
Balık sırtı çok hoş duruyor ya bayıldım :)
7 güzelmiş teşekkürler
Erkek olarak ne desem bilemedim
Birak daginik kalsin modeli yapacagim 😂
Hepside Cok güzel bence
Tek saç modeliyle havalı olabilmek mümkün mü?
Tabii ki dogal saclarim
Yarım topuz tam benlik👍🏼
Ev halimin üzerine ev topuzu süper olacaktır.😌
1le 3 benim tarzim..😊