Yılbaşı için geri sayıma başladık! Planlar yapıldı, şıkır şıkır elbiseler seçildi, makyaj tarzına ka
Saç Bakım Yılbaşı Gecesinin En Havalı Kızı Olmanı Sağlayacak 8 Süper Saç Modeli (Sayfa 8) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1315 Yılbaşı Gecesinin En Havalı Kızı Olmanı Sağlayacak 8 Süper Saç Modeli Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 28 kişi beğendi
birgaripüyeler Takip Et Bilge Yaş: 29 +1 yıl Yılbaşında ev topuzu yapıp evimde yatıcam... 0 0 Yorumla
bendeakrebim Takip Et Guru Yaş: 35 +1 yıl Bırak dağınık kalsın.. benim tercihim doğal olmak. 0 0 Yorumla
gamzelihatun54 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Farketmiyor kapaliyim cunku 🤣 1 1 Yorumla selenznycometk +1 yıl nerdesin sen ya Yorumla
BiliyormBununAdı_AŞK Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Saç Bakım konusunda 307 cevap paylaştı. Ben kapaliyim ya ben napim😂 1 0 Yorumla
Hena_ Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl Yilbasnda bisey yapmiiyoz Disari çok tehlike. 1 3 Yorumla Keremcan2021 +1 yıl Eb guzeli evde sevgilinle olmak Yorumla Hena_ +1 yıl @Keremcan2021 yok sevgili olsa olur tabi Yorumla Keremcan2021 +1 yıl Hmm ozman az kaldi bir sevgili bul bence kirmizi camsrlrinizida alirisnz oohh:) Yorumla
Ayşinur01 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Kıvkırcık doğal saçlar😊 1 1 Yorumla Leon031 +1 yıl En iyisi 😊 Yorumla
audincewashere1 Takip Et Xper 7 Yaş: 30 +1 yıl Yılbaşı gecesinin en havalı kızı ben mi olayım. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
877Cevap
He aynen çok güzel ( okumadım.
ev topuzumu yapip normal bir gun yasiyacam
Bir ve yedi numara beğendim.
Kızlar bunlar doğru mu
dağınık topuz zarif ve güzel.
Kur şampuani deneyecegim çok merak ettim
Bende kuru şampuanı denemek istiyorum
Yılbaşında ev topuzu yapıp evimde yatıcam...
Güzel ama erkekler icin de isteriz
Bilgilendrdiginiz için sağolun 😊
At kuyruğu en iyisi, üstüne tanımam. :D
bence salaş bir saç güzel olur
Dalgali sac gusel oluyo karilarda...
Bu sene en çok yarım topuzları kullandım.
Bırak dağınık kalsın.. benim tercihim doğal olmak.
7yi pek anlamayadım. O ne öyle be
Kıvırcık candır ya 🤗
Yılbaşına 360 gün var daha.
Enguzel havali yaninda olandir
Benimki iğrenç mi? :D :D :D
Bu kadar ugrasiyormusunuz gercekten
Dalgalı veya hafif kıvırcık çok yakışıyor
En havalı erkeği olmak istiyosak 😎
Farketmiyor kapaliyim cunku 🤣
nerdesin sen ya
ilk maddedeki stil bence çok hoş ;)
Bakımlı olması yeterli
modern balık sırtı örgüler
Her halimle güzelim bn ahhahaytt
kesinlikle saglam ve dusgun bir at kuyrugu
Eski iyidir; 6 Numara...
Kıvırcık veya Düz olabilir
Farkı yok hepsi haramda
Uzun dalgalı sarı saç
3 numara gerisini beğenmedim
Hepsi birbirinden harika
3 diyebilirim sadelik iyidir
sirt aksesuarlari süperdir
Elidor şampuanları harikadır.
Yarim topuz sürekli tercihimdir
Ben kapaliyim ya ben napim😂
Punk topuz iğrenç duruyormuş
Yılbaşı kutlamıyorum ben
Saçıni açtigin an her halimize guzeliz
en iyisi gelin başı yapmak 🤣
ŞAmpuan kullanmıyorum
At kuyruygu yeter be 😀☺
Yilbasnda bisey yapmiiyoz Disari çok tehlike.
Eb guzeli evde sevgilinle olmak
@Keremcan2021 yok sevgili olsa olur tabi
Hmm ozman az kaldi bir sevgili bul bence kirmizi camsrlrinizida alirisnz oohh:)
Kıvkırcık doğal saçlar😊
En iyisi 😊
Yılbaşı gecesinin en havalı kızı ben mi olayım.
4 numero tabikide, doğal ve güzel.
Yilbasini bilmem ama 4. gorsel iyiymis
Hepsi birbirinden güzel
Uzun saclarımı özledim ben keşke çabuk uzasalar
Salaş örgüler guzel oluyor
örgünün verdiği kabarıklığı tercih ederim
Elidor kullanmiyorum kiii
Kadınlar kesseler bile aynı duruyor :D
Bence 4 sırtta aksesuar cok güzel oluyo
Erkekler için bişey yapmayın zaten
Vintage tarzı hoş değil ya