Merhabalar.. Öncelikle tüm KizlarSoruyor üyelerinin tamamının mübarek kadir gecelerini kutluyorum. Hepiniz için dua ettim arkadaşlar.. Rabbim şu an derdi, sıkıntısı olan, ailesinden biri ya da kendi sağlık sorunu yaşayan, para sıkıntısı çeken, çıkmazda olan, çaresiz kalan, huzur arayan, ailevi sıkıntılar yaşayan, haksızlığa uğrayan, ne yapsa olmayan her ne varsa bu mübarek gece başlangıcıyla birlikte yok olsun gitsin... Sanki yeniden doğmuş gibi hissedeceğiniz günleriniz aylarınız yıllarınız, hatta ömrünüz olsun. Ailelerinize size sağlık sıhhat ve aile huzuru, bolluk bereket diliyorum.. Aminnn🙏 Tek başına dua etmek güzel ama birlikte camide veya bir toplulukta edilen toplu duanın daha güçlü olduğuna inanıyor musunuz? Bu gece duanız nedir?
Toplu dua etmenin gücüne inanır mısınız? Kadir gecesi duanız nedir?
Allahım Sen kimsenin kalbini bana bilerek kırdırtma Kimseyi incitmeme fırsat verme Kötü insanlarla tanışmama karşılaşmama izin verme Memleketimizi iyi insanları cocukları kadınları hayvanları ve dogayı korumayı bize nasip eyle Bu vatanı bizlere bırakmış M. Kemal Paşa Ve Onların Yoldoşları Şehit Ve Gazilerimizin Ruhlarını Şad Eyle Makamlarını Cennet Eyle Bu Ülkenin Huzurunu Mutluluğunu Bozmak İsteyenlere Fırsat Verme Sevdiklerimizi korumayı nasip eyle Onlara Saglık Sıhhat Ver Memleketimizi Kuraklıkla İmtihan Eyleme Savasta Olan Ulkelere Masum İnsanlara Yardım Eyle Günahlarımızı Aff Eyle Amin Amin Amin El Fatiha
Evet dua ya inanıyorum. İçten ve samimi biçimde insanın ellerini açıpta Allah a yönelmesini ve dileklerini sıkıntılarını ona söyleyip şifa, yardım, iyilik, sağlık, mutluluk, huzur, ve iyi bir eş için yakarmasının sonunda bu dileklerinin kabul olduğuna inanıyorum.🙏🙏🙏 Çok teşekkür ederim Funda. Ben de başta senin ve sonra tüm "Ks üyelerinin" KADİR GECELERİNİ kutluyorum.
-Teşekkürler, amin. Senin de. Toplu ya da bireysel fark etmez, duanın gücüne inanırım. Toplu dua bazı durumlarda daha güçlü olabilir, tabii. -Her gece dua ediyorum, bu gece için de daha farklı bir duam olmaz sanırım. Hepimiz için iyi bir dünya dışında istenecek çok da fazla bir şey yok. *Gecen bol olsun.*
Duanın her türlüsüne inanıyoruz çok şükür. Güzel dileklerin içinde teşekkürler 🙏 Allah seninde gönlünden geçen neler varsa onları senin için hayırlı kılsın ve nasip etsin inşallah
Allah razı olsun. Senin de ne dileğin varsa , inşallah olur. Dua önemlidir ama kabul olunması için bazı şartlar vardır. Ağıza girene ve çıkana dikkat etmek lazım. Giren çıkan haram olmayacak.
İnanıyorum ve birçok şeyin de değiştiğine inanıyorum. Rabbim hakkımızda hayırlı olanı nasip etsin , hayırlı olanı da sevdirsin inşallah Savaşlar son bulsun çocuklar üzülmesin Her aileye mutluluk huzur nasip etsin Tüm müslümanların Allah yolunda olup birleşmelerini nasip etsin inşallah amin
Evet. İnanırım. O topluluktaki tüm yapılan dualar herkes yapmış gibi Alla indinde ksbul edilir. Umulurki o toplulukta Rabbimin daha çok sevdiği bir kulunun duası vesilesiyle biz de o duanin sevabına nail oluruz. 🌸
sevdiğim kadını kaçırırım 3 saat önce küstü bana nasıl gönlünü alırım. . sapık yorumlarımı okumuş burda.. özür dilerim ne yapım çok seviyorum guveni kırıldı?
@Semih002606 Duaların bir faydası yok demedim. Duaların bir faydası olduğunu düşünmüyorum dedim. Büyük fark var arada. Senin duaların kabul oluyorsa etmeye devam et.
Lan olum bas git isine canımı sıkma salak herif mal. mal. anca knsmayi biliyorsun kaç kere okudun sığır kitabı kandil kandil ağzımı bozdurma hadi ordan git isine
En İyi Cevaplar