Çayla beraber gider. Serttir diş kıranlara dahi rastladım 😅 Görseldeki aynı zamanda kakaolu


O şerit ne alaka onu çözemedim. Kurabiyeyi icat eden adam mustang hayranı falan mı? Ahahah.
Yedim farklı ve güzel bir tadı var ama böyle değildi
Sadesini mi yediniz hanımefendi:)
Abdulcabbar mı 😂
Cevap
6Cevap
yemedim ama canım istedi :/
Tatlıdan nefret ederim
Çok fazla bir tadı yoktur. Çay ile tüketiminde çaya şeker attırır o kadar diyeyim.
Hı çok şirin bişeymiş ozaman
o da ne😄 hic görmedim ömrümde
Tavsiye ederim hanımefendi. Her Trabzonluyum evinde olması gerekir. Çat kapı gelen misafire çay yanında ikram edilir
Bu mısır unu değil diye biliyorum
Bu mısır unundan hanımefendi
Soyulmayı başaramamış patatesler sandım sdffsf
Yemeliymişim
Hmm. Güzel duruyor.
Goruntusu guzelmis
Hayır
Evet yedik
Yedim tadi tuzu yoktu kaucuk gibi bisey di
Şeker koyuluyor gayette tadı var
Hadi ya bn karabiberli saniyodum
Yemezmiyim. :D
Afiyet olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar