17-18 saat aç kalıyorsunuz ama akşam iftarda bir şey yiyemiyorsunuz. Siz de öyle misiniz? Yoksa tabağın dibini sıyıranlardan mısınız? Bize midemizin bir oyunu mu bu?
Siz de bütün gün aç kalıp iftarda iki lokma yedikten sonra doyanlardan mısınız?
Tüm gün anneme "Sanki bu yemeği az yapmışsın, nasıl yetecek iftarda hepimize" diye söylenip duruyorum. Ve iftar saati gelince o yemekten sadece 1 tabak yiyebiliyorum. Daha doğrusu onu bile yiyemiyorum...
Mide genelde oruç olmadığı vakit büyüktür kişiye göre tabi oruç vakti dedigin gibi 17-18 saat aç kalınca mide küçülüyor bu yüzden vucudun yeme isteği azalıyor genelde çok yiyen insanların midesi büyük olduğu için doyuma ulaşamazlar
çeyrek ekmek belki ama normal zamanlarda tam ekmek tamamiyle biter
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
"Nasıl yiyemiyorsun?" diye sorduklarında bende sorun var sanıyordum. Şükür tek değilmişim sanırım. Mutlu oldum. Ben de o kadar zaman sonra nasıl şişmeden yiyebildiklerini soruyorum.
En İyi Cevaplar