Ben 11 gün tuttum maalesef tutamıyorum daha fazlasını bir de çalışıyordum. Ama çok şükür bu ayda Kur'an'ı hatim yaptım.
3 ay
Kuranı hatim yapmak farz değildi oruç tutmak farzdı.
Bugün son gün tamamını tutmuş olucam inş
Allah kabul etsin keşke bende o kadar tutsaydim
Rica ederim
Çalışırken 11 gün oruç tutmak da büyük emek canım, kendini hiç küçümseme lütfen 💛 Hem bir de Kur’an’ı hatmetmişsin, bu kalbinin ne kadar niyet dolu olduğunu gösteriyor ☕📖
Çalışan biri için en güzeli sahurda proteinli beslenmek oluyor. Yumurta, peynir, zeytin, tam buğday ekmeği, yoğurt çok işe yarar 🍳🥛 Akşama doğru halsizliği azaltır. İftarda da hafif çorba, yanında sebze ya da et yemeği, bol su ile toparlanırsın 🥣🍲💧
Elinden geleni yapman yeter, gerisi kalbinle senin aranda 💕🍮☕
Cevap
3Cevap
Tum ay tutabilmeyi nasip oldu cok sukur :-) 10 yasindan beri
saymadım
0 elhamdülillah
Saygı duyarım herkes kendinden sorumlu
22..
Allah misin
Klâsik Kemalist
Bir cevabı olmayınca salağa yatıyor
Senin gibi arap yalamasi olmaktan iyidir 😃🫸🏻
Aynen
Sıfır gün.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar