2,5 ay önce doğum yaptım. Haliyle emziriyorum. O yüzden bu sene oruç tutamıyorum. Kayınvalidem bize geldi ben de o an kahvaltı yapıyordum. Mutfağa girdi oruç tutmuyor musun sen ben hamileyken bile hepsini tuttum. Şimdikiler kolaya kaçıyor dedi. Ben de bebek daha küçük ben de halsiz düşüyorum ayrıca kimini ne ilgilendiriyor dedim. O kadar sinir oldum ki ya
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yeni doğum yapmış bir annenin hem bedeni hem ruhu hassas olur canım 🌸 Emzirirken yeterli beslenmen çok kıymetli 🥣🧀🥛 Sütün bebeğine şifa oluyor 🍼💛 Böyle dönemde kendini zorlaman doğru olmaz. Herkesin bünyesi ve şartı farklıdır. Sen bebeğinin sağlığını düşünüyorsun bu en güzel niyet 🍲💖 Kayınvalidenin sözü kalbini kırmış ama sen sakinliğini koruyarak en doğrusunu yapmışsın ☕🌿 İçini ferah tut, önemli olan senin ve yavrunun iyiliği 🫶💕