Annem, akrabalarla gorusmuyorum diye hakaret ediyor. Gorusmek zorunda miyim?

Akrabalar sessiz biri oldugum icin dedikodumu yapiyor.

"Onun kendine hayri yok, ölü balik gibi bir insan, garip kiz, ozurluye benziyor" diyorlar.

Arkamdan paylasim yapti bir tanesinin cocugu. "Annenin kiyasladigi akraba cocugu genelde geri z. ekali olur zaten ;))" diye

Hepsi cok az konusan ice donuk biri oldugum icin.

Birisine anlatirken ay o konusmaz diyorlar.

Siir ve resim yarismasinda derece aldim, okulda mimarlik okuyorum not ortalamam cok yuksek ama bunlari konusan yok.

Gelince onlar artik iceri girip cikmiyorum yanlarina, dugunlerine gitmiyorum.

Annem de ustume geliyor "sanki sen sevimli biri misin de baskalarini sevmemezlik ediyorsun" diyor. Sen olsen de evlensen de kimse de senin yanina gelmez diyor halbuki birkac arkadasim bana yetiyor herkesin sevmesine ihtiyacim yok ki

Annem, akrabalarla gorusmuyorum diye hakaret ediyor. Gorusmek zorunda miyim?
Cevapla