Akrabalar sessiz biri oldugum icin dedikodumu yapiyor.
"Onun kendine hayri yok, ölü balik gibi bir insan, garip kiz, ozurluye benziyor" diyorlar.
Arkamdan paylasim yapti bir tanesinin cocugu. "Annenin kiyasladigi akraba cocugu genelde geri z. ekali olur zaten ;))" diye
Hepsi cok az konusan ice donuk biri oldugum icin.
Birisine anlatirken ay o konusmaz diyorlar.
Siir ve resim yarismasinda derece aldim, okulda mimarlik okuyorum not ortalamam cok yuksek ama bunlari konusan yok.
Gelince onlar artik iceri girip cikmiyorum yanlarina, dugunlerine gitmiyorum.
Annem de ustume geliyor "sanki sen sevimli biri misin de baskalarini sevmemezlik ediyorsun" diyor. Sen olsen de evlensen de kimse de senin yanina gelmez diyor halbuki birkac arkadasim bana yetiyor herkesin sevmesine ihtiyacim yok ki
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer