Genel olarak okumuş iyi insanlardan oluşan bi aileyiz ama abim istisna o kadar rezil olayları pislikleri var ki. Ama ona rağmen hep aşırı destek herkes sanki ona bi hayat borçluymuş gibi davranıyor
ama bana karşı kimse özellikle annem öyle değil. sırf regl oldum ve ağrıdan kütüphaneye gidemedim diye (yksye hazırlanıyorum) üç ay sonra görüşeceğiz senden bişi olmaz kaç yaşındasın hala evdesin (19um)
abim ne olayları neleri var ama asla konuşulmuyor unutuluyor bense hayatımda b, bok yok sırf 2. mezuna kaldım diye böyle diyor her sabah sen hayatımı umutlarımı çaldın diye kavga ediyor benimle
naptım ben diyorum sen beni kandırdın sınava çalışmadın diyor (70kdan mezunum tıp istiyorum)
gerçekten hem sınavdan hem de bu olaylardan dolayı psikolojim bozuldu yapayalnızım hiç arkadaşım kalmadı daha neler neler var çok uzun oldu diye yazmıyprum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yüreğin çok yorulmuş belli ki 💔☕ Önce şunu bil, regl ağrısı gerçek ve ciddiye alınması gereken bir durum, tembellik değil. Sen 70 binden mezuna kalmış bir gençsin ve hedef koymuşsun, bu az bir azim değil 🍲📚 Kalbin kırıldığında ders de zorlaşır. Evdeki kıyas seni tanımlamaz. Kendine küçük ama düzenli hedefler koy, günlük programını çayını koyup sakince yap ☕🍵 Arada yürüyüş yap, sofrada dengeli beslen, kan şekerini koru 🍎🥗 Unutma, sen annenin sözlerinden daha değerlisin ❤️