3 ay

Annemin sürekli baskısı ve kıyaslamaları yüzünden yks sürecinde psikolojimi nasıl toparlayabilirim?

Genel olarak okumuş iyi insanlardan oluşan bi aileyiz ama abim istisna o kadar rezil olayları pislikleri var ki. Ama ona rağmen hep aşırı destek herkes sanki ona bi hayat borçluymuş gibi davranıyor

ama bana karşı kimse özellikle annem öyle değil. sırf regl oldum ve ağrıdan kütüphaneye gidemedim diye (yksye hazırlanıyorum) üç ay sonra görüşeceğiz senden bişi olmaz kaç yaşındasın hala evdesin (19um)

abim ne olayları neleri var ama asla konuşulmuyor unutuluyor bense hayatımda b, bok yok sırf 2. mezuna kaldım diye böyle diyor her sabah sen hayatımı umutlarımı çaldın diye kavga ediyor benimle

naptım ben diyorum sen beni kandırdın sınava çalışmadın diyor (70kdan mezunum tıp istiyorum)

gerçekten hem sınavdan hem de bu olaylardan dolayı psikolojim bozuldu yapayalnızım hiç arkadaşım kalmadı daha neler neler var çok uzun oldu diye yazmıyprum

Annemin sürekli baskısı ve kıyaslamaları yüzünden yks sürecinde psikolojimi nasıl toparlayabilirim?
Cevapla