32 yaşındayım, annemin baskısından nasıl kurtulurum?

Selam arkadaşlar açık ve net olamaya çalışacağım.. ömrüm sıkıntılı iki ebeveynle geçti, babam 10 yıl önce vefat etmişti, evde çalışan tek kişi annemdi 30 küsür senedir çalışıyor. Avrupa'da bir ülkede yaşıyoruz (ben doğma büyüme). Kopuk aile ilişkimiz vardı hep annem ve babam birbirinden nefret ediyordu aralarında epey bir yaş farkıda vardı. Ben tek çocuk olarak annemden her türlü hakarete, aşağlanmaya maruz kaldım. Attığım her adım aldığım her nefes ondan sorumluydu. Okutmadan evlendirdi zaten bir de iç güveysi geldi, uzaktan akrabaydı. 2 sene mecburen annemle kaldık. Dert sıkıntı bitmedi, her şeye karışıyor. İstediği tek şey ne olursa olsun yakınında olmam ki beni kontrole alsın. İki çocuğum var ve boşanma aşamasındayım. Hala üzerimde baskısı var. Odak noktası tek benim. Bugüne kadar hiç arkadaş edinmemiş misafir sevmeyen bir tip. Ben ayrılırsam yolum onun kapısına düşecek ve hayatımın kontrolünü eline alacak... burada ev bulmak Türkiye de ki gibi değil. Arkadaşlarıma, yediğime, içtiğime, kimle konuştuğuma, her şeye mutlaka bir kulp takar ve acımasızca eleştirir. Ne yapacağım? Ben çocuklarım ve annem var bu ülkede, çocukların babasını hariç tutarsam. Eğer bir gün uzak bir yere taşınmak istesem, veya daha sağlıklı bir evlilik yapmak istesem nasıl olacak.. BIKTIMMMM

32 yaşındayım, annemin baskısından nasıl kurtulurum?
Cevapla