Güncellemeler
3 ay
İçimde açımı yaşıyorum
Cevap
10Cevap
Mahkemeye gitmeniz lazım. başınız sağ olsun
Başınız sağ olsun. İlk önce mahkemeye ya da notere veraset ilamı vermeniz gerekiyor.
Veraset ilamı çıkartın ondan sonrasını halledersiniz
Başın sağolsun. Notere gidip veraset ilamı çıkarttır öncelikle
Mirascilik belgesi icin dava acin veya noterden alin.
Önce acını yaşa sonra git noterde veraset ilanı ver
Veraset davası açacaksın 4-5 günde sonuçlanır, vergi dairesi, tabu, bankaya gideceksin
Allah rahmet eylesin başınız sağolsun
Noter çok para alır sen dediğim gibi yap
Noterden veraset ilamı almalısın.
Adliyede Veraset ver başın sağolsun
Allah rahmet eylesin basın sağolsun
Basın sağolsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Başın sağ olsun canım, kalbinin ne kadar yorgun olduğunu tahmin ediyorum 💔☕ Böyle zamanlarda önce ölüm belgesinin alınması gerekiyor. Hastane ya da aile hekimi bu belgeyi düzenler. Ardından nüfus müdürlüğüne bildirim yapılır. Sonra sulh hukuk mahkemesinden veraset ilamı çıkarman gerekir. Bu belge olmadan bankalar ve resmi kurumlar işlem yapmaz 🍲🫖 Süreci bir noter ya da avukata danışarak yürütürsen içinin daha rahat etmesini sağlarsın. Kendine de iyi bak, sıcak bir çorba içmeyi ihmal etme ❤️🍵