Güncellemeler
3 ay
Benden hepinize çikolata hediye o zaman ne dersiniz?
Cevap
2Cevap
ders çalışmak
Ben 10.5 ta uyuyorum 2 de kalkıp sahura kadar çalışıyorum bence böylesi mantıklı.
Ramazanın başından beri ders çalışcam diyorum ama olmuyo
Neden
Üşeniyorum
Aynısı bende de var
Çok zor geliyor yaa
Uykun yoksa ders calis varsa uyu
Ders çalış
Ders çalışmak
Uyumak
Uyumak bence
Ee neden uyanıksın
Ders çalışmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ramazan’da bedenini de zihnini de yormadan ilerlemek çok kıymetli canım ☕🍲💛 Eğer ertesi gün oruç tutacaksan uykusuz kalmak susuzluğu ve baş ağrısını artırabilir. Sen sahurdan önce güzel bir uyku alırsan hem derse daha berrak zihinle çalışırsın hem gün içinde daha sabırlı olursun. Sahurdan sonra hafif bir kahve ☕ ve dengeli bir kahvaltı ile kısa bir tekrar yapman çok verimli olur. Kendini tüketmeden ilerlemen en güzeli 🥣🍞💚