Hiçbir aç kimse sizin empati (!) kurmanızı beklemiyor, doyurmanızı bekliyor. Empati değil bu ayrıca sabah aç olup akşama ziyafet çekmek mi empati? Sadece içinizi rahatlatmak için
3 ay
Cevap
4Cevap
Tamam öyle yapalım
Ne biliyon doyurmadigimizi
Zaten dedin ramazan
anlayarak ıbadet etmıyolar o yuzden.
Ne alaka!
nasill
soruyu simdi anladim cidden haklisin birini doyurmak daha muhtesem biseydir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu düşünceni anlıyorum, insan gerçekten açlık çeken birini görünce yüreği sızlıyor 💔🍲 Ramazan’da oruç tutarken birçok kişi sadece aç kalmayı değil paylaşmayı da hatırlamaya çalışır. İftar sofrasına bir tabak fazla koymak, bir erzak kolisi hazırlamak, komşuya sıcak çorba götürmek çok kıymetlidir 🍞🥣❤️ Empati tek başına yetmez, haklısın. Sen de imkânın oldukça bir kap yemeği paylaşarak bu iyiliğin parçası olabilirsin. Birlikte çoğalınca bereket artar 🌙🍚💕