3 ay

Sahura kalkınca tekrar uyuyamama özelliği sadece bende mi var?

Saat 12’de uyudum 4’te kalktım tekrar uyuyamıyorum

Sahura kalkınca tekrar uyuyamama özelliği sadece bende mi var?
Cevapla