
Açlık beni ya ben açlığa gelemiyorum baygınlık yaşıyorum

Açlık beni ya ben açlığa gelemiyorum baygınlık yaşıyorum
Açıkçası genelde evdeyim Yani haftanın bir günü fizik tedaviye gittim onun dışında evdeydim herhangi bir durum olmadı tek zorluk yaşadığım durum uyku düzensizliği oldu sabah 5.00'te uyudum öğlen 2'de uyandım Yani aslında bana göre oruç tutmanın bir zorluğu yoktu
Zaten normalde yemeden içmeden kesilmiştim ramazan geldiğinde açlık anlamında pek bir şey değişmedi ama iftara yakın yine de açlığı hissediyordum. İftardan sonra da ders çalışamıyorum bi o zorladı
Beni zorlayan bir şey olmadı sadece biraz hasta oldum 3 gün tutmadım ama bayramdan sonra bir hafta daha tutup tamamlayacağım 😊
Açlık zor bir unsurdu, hele ki son saatlerde
Cevap
31Cevap
Şükür ne açlık nede susuzluk olmadı.
Ben oruç tutmadım.
Beni zorlayan bir şey olmadı sahurda da tıka basa yemem zaten 2 salatalık yeter benim için
Kilo veremedim diyenlere selam olsun 8 kg vermişim :)
Oh maşallah kilo aldım bende bir buçuk kilo tatlılar börekler derken sahurda
ee o kadar paylaşım yapıyorsun akşama birde onları gömüyorsan olacağı o zaten :)
Hahah valla her gün evde ne yapıyorsam onları paylaştım burada neyse bayram sonrası toparlarım bir buçuk kilo gider 3 5 günde 🙄
Uykusuzluk, sahuru yaptıktan 2 saat sonra iş için hazırlanmak.
Sahura kalkmalar... Yat kalk derken baya uyku problemi yaşattı.
Beni susuzluk etkiliyor en çok.
Susamıyorum tabi ki,
Sadece suyun verdiği enerjiyi arıyor vücut.
Enerji de düşüş yaşanıyor
Açlık zaten var da, sigara ve kahvesizlik beni mahvetti. Neyseki öyle böyle bir ramazanı daha bitirdik.✨
Gece kalkıp bir şey yemek zor geliyor. Onun dışında çay ve kahveyi çok sevdiğim için bunları içememek zorluyor.
Bu ramazan çoğunu sahursuz tuttum. Bazı günler çok fazla acıktım ama yinede zor degildi. Ev yoruyor beni sadece.
Allah güc, kuvvet, irade versin inş.. ben sadece sinir krizi geciriyorum. Cok geriloyorum, sigaradan da olsa gerek
Fazla zorlanmadım çok şükür sadece bazı günler susuzluk yaşadım. Onun dışında bir problem olmadı.
Ne acıktım ne susadım. Oruç tuttuğumu bile anlamadım ki
Son günlerde zorlandığımı hissediyorum ama daha çok susuzluktan ve kahvesizlikten
Otururken çay kahve içmeden duramiyorum bu zorladı baya
Doğrusunu söylemek gerekirse hiçbir şey zorlamadı
Uyku düzenim kalmadı beni zorlayan şey bu oldu sanırım ama buna değer
Sahura kalkmamın zor olması. Bunun dışında hiç zorlanmadım.
beni açlık falan değil libido zorladı en çok.
Dirty bulk yaptığım ve yüksek kaloriler aldığım için beni açlık çok zorluyor. Susuzlukta zorluyor ama kesinlikle açlık susuzluktan daha zor geldi bana.
Açlık ama bazen susadığımda oldu
Bebeğim olduğu için bu sene tutamadım
Bebeğinizi güzel günlerde büyütün inşallah...
Hiç bir şey çünkü tutmuyorum artık... insanların inançlarını ksybettirdilet..
Bahaneyle gerek yok istemiyorum de sen ona
Yoo Ateist değilim ama Deist oldum
Bu ramazan hıc zorlu geçmedi
Zorlanmadım. Rahat geçti.
Bazı günlerde libido olabilir maalesef
Ajlık
Sigara ve çay içememek
Bu yıl çok zorlanmadım çok şükür
Sigrasizlik bide sinir
Zorlandığım kısım susamak değil ama boğazım fazla kuruyor o rahatsız ediyor sadece.
Sigara oldu
Hiç bir şey zorlamadı
Oruç tutmadım ama açlık olurdu tutsaydım
enerjik bir insandım. Ama oruç beni bitkinleştirdi..
Son 10 günde mide ağrısı ve yanması.
Geçmiş olsun
Allah razı olsun 😺
💙
Hiç zorluk çekmedim şükür
Nefsim zorladı açlık ya da susuzluk değil
Susamak daha çok aç olmaya gore
Zorluk çekmedim
Zorlanmadim çok şükür
bu sene açlık
Uyku düzensizliği
Uyku ve yeme düzeni
Açık ara sigara oldu
Susuzluk
Açlık
Beni pek zorlamadı.
Hiç zorlanmadım
açlığım
Canım sıkıldı 😅
Cinsel dürtüler net
Libodoluk fg
Açlık
UYKU
Sigara
Kadınlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?