Uzun süre aç kalınca kan şekerim düşüyor fenalaşıyorum. Bu yüzden oruçlarımı kazaya bıraktım sizce doğru mu yaptığım?

İlk 10 gün tutabildim sadece, yaşım 18

Geçen senelerde genelde çoğunlukla evde olduğum için full tutardım dışarıdayken 1 kez bayılmıştım sadece birkaç gün kazaya kalırdı onlarıda tutardım ama ne olduysa artık çok zorlanıyorum

Bi de stresli olunca daha da zor oluyor. Bu yıl tutabildiğim o 10 günü de full evde kalarak tuttum. Dışarda işim olsa kesin bayılırdım

Uzun süre aç kalınca kan şekerim düşüyor fenalaşıyorum. Bu yüzden oruçlarımı kazaya bıraktım sizce doğru mu yaptığım?
Cevapla