Sahura kalkınca üşüyen sadece ben miyim? Her sahur niye bu kadar üşüyorum?

Karın ortasından çıkmış gibi üşümek normal mi?🙄🥶

Dilimi yaktım..🥵
Dilimi yaktım..🥵
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru teşekkür ederim..🤍
Sahura kalkınca üşüyen sadece ben miyim? Her sahur niye bu kadar üşüyorum?
Cevapla